Hmm misschien een stomme vraag, maar ik ben toch benieuwd wat het nut van deze standaard is/was. Op mijn eerste t-bird moederplank een asus A7V zat dus zo'n AGP-PRO slot, en dat werd ook met veel bombarie op de doos en de site van asus verkondigd. Nu heb ik recent een nieuw MSI K7T266 Pro2 plankje gekocht, en nergens een spoor van AGP-pro te bekennen?
Was het net zoiets als die irritante AMR sloten nu? Onder het motto "we douwen het overal op en in en we kijken wat het publiek er mee doet". Of was alleen asus die het leverde?
De extra aansluitingen waren voor de extra voeding. Verder ben ik het ook nooit meer tegengekomen, laat staan een AGP Pro kaart.
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Verwijderd
Voor extra stroom te kunnen trekken via het AGP slot, omdat ze toen denk ik verwachtte dat kaarten meer stroom zouden gaan trekken naarmate ze sneller werden, maar door van b.v. o.18 mcron naar 0.15 enz te gaan is dat opgelost.
Of was het nou anders
Of was het nou anders
Verwijderd
Op woensdag 05 december 2001 14:23 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Tada:.
[afbeelding]
Dit is er een.
WERKT NIET!! Zodra die server merkt dat je alleen de img jat krijg je die te zien..Op woensdag 05 december 2001 14:29 schreef Flipke het volgende:
Een Hamer
klick Hier maar dan!
Damn werkt ook nie
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Was er al achterOp woensdag 05 december 2001 14:33 schreef nigelator het volgende:
WERKT NIET!! Zodra die server merkt dat je alleen de img jat krijg je die te zien..
hmm, de enige kaarten die een externe voeding nodig hebben die ik ken zijn de voodoo5 dacht ik. hier een persiflage 
Jaja, zo'n kaartje zou ik wel in mijn PC willen hebben
Wie niet?Op woensdag 05 december 2001 20:35 schreef JvH het volgende:
Als dat pastOp woensdag 05 december 2001 20:35 schreef JvH het volgende:
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Pagina: 1