Ik heb net Windows 2000 geïnstalleerd en nu wil ik graag all mijn drivers gaan installeren kom ik niet eens meer op de CD-Rom spelers.
Ze staan nog wel in het scherm van "Deze computer". Als ik erop probeer te komen pinnen ze wel op, kan de root van de CD lezen. En daarna blijven ze up en down spinnen alsof ze het bestandje niet kunnen vinden.
En daarbij blijft ook heel irritant de muis hangen.
Ik heb de volgende CD-rom spelers in mijn systeem hangen:
Plextor 40x SCSI ID 0
Plextor 40x SCSI ID 4
Plextor 12x10x32 SCSI brander ID 5
Ik heb het probleem bij ze allemaal.
Deze CD-Rom spelers en mijn Hardeschijven draaien op een Adaptec 3400 SCSI Raid Controller.
Nu mijn vraag: is er hier een oplossing voor, ligt dit aan Windows?? Of zijn mijn CD-Romspelers brak?? of is het de Raid kaart?? (de hardeschijven doen het prima)
BVD,
Wesley
Ze staan nog wel in het scherm van "Deze computer". Als ik erop probeer te komen pinnen ze wel op, kan de root van de CD lezen. En daarna blijven ze up en down spinnen alsof ze het bestandje niet kunnen vinden.
En daarbij blijft ook heel irritant de muis hangen.
Ik heb de volgende CD-rom spelers in mijn systeem hangen:
Plextor 40x SCSI ID 0
Plextor 40x SCSI ID 4
Plextor 12x10x32 SCSI brander ID 5
Ik heb het probleem bij ze allemaal.
Deze CD-Rom spelers en mijn Hardeschijven draaien op een Adaptec 3400 SCSI Raid Controller.
Nu mijn vraag: is er hier een oplossing voor, ligt dit aan Windows?? Of zijn mijn CD-Romspelers brak?? of is het de Raid kaart?? (de hardeschijven doen het prima)
BVD,
Wesley
edit:
In de SCSI Bios staat alles ook goed, en de CD-Romspelers worden daar goed gezien, ook met een CD erin.
In de SCSI Bios staat alles ook goed, en de CD-Romspelers worden daar goed gezien, ook met een CD erin.