We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Oke dat werkt, maar hoe zorug ik er nu voor dat alle daarop volgende formuliere allemaal fullscreen worden geopend en niet in zon lelijk venster
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
in VB met de instructie Maximize kan je een venster maximaliseren. (Kan bijv. in de onload van de opvolgende formulieren.
ik heb in het schakelbord een paar linkjes naar queries, en als ik deze open via het schakelbord dan blijft het schakelbord op de achtergrond en word de querie of formulier in een nieuw venster geopend
hoe zorg ik ervoor dat dit niet gebeurt, maar dat het vorige venster gesloten word als ik naar de querie ga
hoe zorg ik ervoor dat dit niet gebeurt, maar dat het vorige venster gesloten word als ik naar de querie ga
Verwijderd
zoveel vragen... mischien tijd voor een cursus?Op woensdag 05 december 2001 14:28 schreef TLRnZ het volgende:
ik heb in het schakelbord een paar linkjes naar queries, en als ik deze open via het schakelbord dan blijft het schakelbord op de achtergrond en word de querie of formulier in een nieuw venster geopend
Nou nee, misschien tijd dat ik eens aanwezig ben op schoolOp woensdag 05 december 2001 14:43 schreef doezejager het volgende:
[..]
zoveel vragen... mischien tijd voor een cursus?
oke nog 1 vraag
kan ik de titelbalk ook weghalen in mijn schakbordvensters
zodat je alleen nog maar kan afsluiten via de daarvoor gemaakte knop
kan ik de titelbalk ook weghalen in mijn schakbordvensters
zodat je alleen nog maar kan afsluiten via de daarvoor gemaakte knop
jawel, maarre ik loop nu stage en moet deze database morge op school inlevere anders blijf ik bakkeOp woensdag 05 december 2001 21:02 schreef Hans_Kazan het volgende:
nog nooit in een help file gekeken zeker????
dus het moet ook ff goed gebeure, alle andere bedankt voor de tips
Balen dat je een hotmailaccount gebruikt hier, anders had ik je ff een database toegemailt zodat je kan zien hoe het werkt en zo.
Je hebt mail. 
Die database heb ik ff heel simpel opgezet, het is de bedoeling dat er MP3's aan worden gekoppeld en dat de database op een netwerkserver gaat draaien.
Nu zit er alleen wat zooi in omdat ie ff getest moet worden op fouten.
Maarja, ik had nog ff geen tijd dus dat gebeurt volgende week wel weer.
Die database heb ik ff heel simpel opgezet, het is de bedoeling dat er MP3's aan worden gekoppeld en dat de database op een netwerkserver gaat draaien.
Nu zit er alleen wat zooi in omdat ie ff getest moet worden op fouten.
Maarja, ik had nog ff geen tijd dus dat gebeurt volgende week wel weer.
Nou neeOp woensdag 05 december 2001 22:05 schreef bazs2000 het volgende:
Je hebt mail.
Ik heb het verstuurd naar je Hotmailadres.
Pagina: 1