Toon posts:

Mooie zwarte kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een mooie kast. Beetje klein, futuristisch en het liefst ook nog met een klein lcd display waarop ik bijvoorbeeld de uptime kan tonen.

Kan iemand mij helpen?

Verwijderd

Alienware misschien? zie ook de pricewatch en de revies op tweaker.net FP.

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:39

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Alleen die alienware kasten zijn in het blauw en zilver en Vettehap zoekt een kast in het zwart. :)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

Dan pak je gewoon de Antec of de Chieftec variant. Die zijn hetzelfde als de door mij gereviewde kasten op de fan in het zijpaneel en de kleur na.

Verwijderd

in USA zijn ze iig in zwart verkrijgbaar. Niet in NL dus.... too bad.

Wellicht kan je het aan Tweakshop vragen of ze ook aan zwarte kunnen komen.

Verwijderd

Search, als die het doet.. :? Ik heb hier 3 of 4 topics over zien langkomen vorige week, en in elke zei ik dit: Chieftec van tweakshop.nl Fulltower/black/WithDoor

Erg mooi, sjeck m'n specs voor plaatje!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit ff te kijken, zag ook wat moois in het zwart. Ik kan alleen zo gauw geen kast met lcd module vinden...

Verwijderd

Zijn maar weinig kasten waar dat standaard inzit, jah die coolance bak, maar dies wit ;).

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 14:03 schreef HPE het volgende:
http://www.tweakshop.nl/n/prod/case/els601.htm

Chenming variant in zwart!
LCD scherm wordt zelf inbouwen denk ik.

Edit: dummass quote i.p.v. edit

Verwijderd

Een oude servercase zoeken, die hebben soms nog wel eens een LCD standaard voorin, ookal is dat voornamelijk later gekomen en die kasten zijn vaak veel en veel te duur. Verder had LianLi altijd wel een redelijke zwarte kast en die was voor Lian-Li begrippen ook niet echt duur, alleen verkoopt OC-Shop die niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
LCD scherm zelf inbouwen vind ik opzich nog niet zo erg. Heeft iemand misschien een url waar ik die dingen kan vinden, liefst met 5,25" plaatje eromheen.

• Pjottski
  • Laatst online: 17:39

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Misschien kan je het vinden bij conrad. ben zelf niet zo bekend met de site van conrad.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Verwijderd

antec kasten zijn :9~ :9~

• reller
  • Laatst online: 19:50
Alienware = cool
Pagina: 1