• 10o
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2023

10o

Turbo Charged

Topicstarter
Hallo allemaal,

Oke het punt is bereikt dat ook ik een digicamera wil hebben. Dus ben ik een beetje opzoek gegaan naar dit soort camera's (lees heb er absoluut geen verstand van :) )

Nu stuurde een vriend van me een mailtje met daarin de best geteste digicameras. resultaat van die test was dat de Minolta Dimage E201 als 1 van de betere er uit kwam.

Nu is mijn vraag dus, hebben jullie ervaring met deze camera? Zo ja positieve en/of negatieve?

Kan ook iemand mij wat meer vertellen waar ik op moet letten als ik er 1 zou gaan kopen. En desnoods me vertellen wat echt een goede is en waar veel foto's op kunnen (geld speelt wel een rol)

Alvast bedankt allemaal.

10o

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[topic=336534]

Maar veel nieuws staat daar eigenlijk ook niet in.. :D

• 10o

10o

Turbo Charged

Topicstarter
Toch bedankt,

Maar niet echt de info die ik zocht, die compact flash card die er bij zit, hoeveel foto's kunnen daarop?

Kijk want weet je wat het nou is ik ben nogal een autofreak en ga dus vaak naar meetings toe. Dan schiet ik zo op mijn gemak drie rolletjes vol. Ontwikkelen en zo dat kost veel tijd en ook nog wel wat knaken. Nu is de mogelijkheid ontstaan dat ik een digicamera kan aanschaffen en wil dus echt een goede camera hebben. Waar ik mee op mijn gemak alle meetings mee af kan gaan en zelf bepaal welke foto ik hou en welke ik niet hou.

• 10o

10o

Turbo Charged

Topicstarter
Helemaal niemand die mij hier mee ken helpen? :'(

Verwijderd

Kijk anders hier even. :)