Toon posts:

Gesloten topic over sample vraag in NST & M

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/341457

Dit is geen hoe heet dit nummer vraagje. Volgens mij snapt die sinterklaas het niet helemaal.

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Je vraagt wel info over een bepaald soort nummer, dus hij zou daar eigenlijk wel moeten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Titel duidelijker gemaakt.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 14:05 schreef Lampie het volgende:
Je vraagt wel info over een bepaald soort nummer, dus hij zou daar eigenlijk wel moeten.
Hij weet toch al hoe dat nummer heet?
Dus dit is iets heel anders, hij vraagt gewoon het nummer zelf...

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 14:14 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

Hij weet toch al hoe dat nummer heet?
Dus dit is iets heel anders, hij vraagt gewoon het nummer zelf...
Hmmm, da's waar ja.

Maar dan ben ik benieuwd welk sampletje hij bedoeld, dat hele nummer zit er natuurlijk vol mee en eerst vroeg hij naar het plaatje, ik vat het niet meer hoor.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 05 december 2001 14:17 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:

[..]

Hmmm, da's waar ja.

Maar dan ben ik benieuwd welk sampletje hij bedoeld, dat hele nummer zit er natuurlijk vol mee en eerst vroeg hij naar het plaatje, ik vat het niet meer hoor.
Het is zo'n standaard onzinmailtje met een lelijk ventje dat dan "we hebben een clubbie opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je hoort erbij (2X)".

Het lijkt me handiger als je voor dit soort (niet NST) zaken de huiskamer gebruikt. Of even je maillist een request mailt (gewoon irritant die hele rits mailadressen C/P'en en dan vragen of iemand je ''m kan toesturen).

Verwijderd

Topicstarter
Of even je maillist een request mailt (gewoon irritant die hele rits mailadressen C/P'en en dan vragen of iemand je ''m kan toesturen).
Had ik al gedaan en is nog niks op binnen gekomen dus dit was mijn laatste hoop eigenlijk.

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op woensdag 05 december 2001 14:30 schreef JvS het volgende:

[..]

Het is zo'n standaard onzinmailtje met een lelijk ventje dat dan "we hebben een clubbie opgericht voor mensen met een lelijk gezicht, je hoort erbij (2X)".

Het lijkt me handiger als je voor dit soort (niet NST) zaken de huiskamer gebruikt. Of even je maillist een request mailt (gewoon irritant die hele rits mailadressen C/P'en en dan vragen of iemand je ''m kan toesturen).
Ik heb em natuurlijk ook gehad :+

Zal eens zoeken of ik hem nog heb :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 06 december 2001 00:09 schreef Traceman(KS) het volgende:

[..]

Had ik al gedaan en is nog niks op binnen gekomen dus dit was mijn laatste hoop eigenlijk.
Mjah, het heeft alleen wel weinig met NST&M van doen. Het is meer een HK topic, alleen heb je geen HK acces. NST&M is meer een discussieforum, geen verzoekjesforum voor mails :o.

Deze verklaar ik afgehandeld :)

Pagina: 1