[PS2] Agent under Fire

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik was ff aan het surfen op de site van AUF en heb ff wat filmpjes gekeken, maar de AI in die filpjes is zo ontzettend laag, echt heel ernstig!!
Heeft iemand Agent under Fire en wat zijn zijn bevindingen over de AI, want ik ben hem van plan te kopen en als de AI zo is dan pas ik maar.....

BVD,

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• vacuumcleaner
Nobody :'(...........

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 05 december 2001 13:11 schreef vacuumcleaner het volgende:
Nobody :'(...........
Misschien moet je wat langer wachten... ipv 15 minuten.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• vacuumcleaner
Op woensdag 05 december 2001 14:28 schreef Marv het volgende:

[..]

Misschien moet je wat langer wachten... ipv 15 minuten.
w8 nu al errug lang, maar goed, geen echte gamers hier blijkt

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Is al topic over.
Zie:
[topic=335257/1/25]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-02 18:14
Alleen omdat iemand dat spel niet kent is het geen echte gamer :? Wat is dat nou weer voor onzin

Soms moet je hier 6 uur wachten totdat je een reply hebt waar je wat aan hebt, boeiend dat hebbie nou eenmaal op een forum.

En idd is na 15 minuten al gaan zitten zeiken om een antwoord gewoon onzinnig omdat users zich daar alleen maar aan ergeren |:(

There is no magic.

Verwijderd

Nah, dit slaat echt nergens op. Je hebt pas hooguit een paar uurtjes gewacht. Het is hier niet een chatprogramma waar iedereen om de 10 sec wat zegt |:(

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 21:44

Fuelke

Forza Ferrari

Heb toch ff geduld als je een probleem wil oplost zien, zeer ergelijk als je na korte tijd al begint te zagen dat niemand reageert. Maar ja, heb gezien dat ik niet de eenige ben die je daar opmerkzaam op maakte.

Bestaan er geen DVD's of CD's met demo's van PS2 games? Misschien dat je als je een demo vindt van Agent under Fire je al iets wijzer kan geraken.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Wat een gezeik hier boven. Ik zal het je het vertellen. Ik heb 007 en de AI is inderdaad niet hoog. Ze lopen een beetje vreemd rond en schieten alleen op je. Het is echt gewoon een arcade spel, je loopt je schiet en je gaat naar de volgende level. Spel is zeer makkelijk dus je hebt hem binnen een paar uur uitgespeelt, ook erg jammer :( Nee spel valt dik tegen, als ik jouw was zou ik maar even wachten voor MGS2...

• The Will
Nix gezeik dat is gewoon een regel op GoT, staat in de FAQ dat je je topic niet na 15 minuten omhoog moet kicken.
In de FAQ staat duidelijk:
• Wees ook geduldig. Niet elke vraag heeft altijd een makkelijk antwoord. Soms zul je maar 1 minuut op een antwoord hoeven te wachten en soms een paar uur tot een dag. Ga aub niet je eigen topic om de 10 minuten weer 'in het zicht krijgen' door er op te reply'en met iets als 'weet iemand het al?'. Mocht je na een dag geen antwoord hebben gehad mag je uiteraard wel door middel van een post je topic weer wat onder de aandacht brengen.

There is no magic.

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 18:37 schreef The_Will het volgende:
Nix gezeik dat is gewoon een regel op GoT, staat in de FAQ dat je je topic niet na 15 minuten omhoog moet kicken.
[..]
Ok daar heb je geleik in maar dat heeft ie na 1 berichtje ook wel door, erg overbodig dat iedereen er over zeikt!!
En hier nog paar linkjes over Agent Under Fire:
http://gamespot.com/gamespot/filters/products/0,11114,914164,00.html

http://ps2.ign.com/reviews/15723.html

• The Will
Ik zei er tog ook maar 1 keer wat over :P

Wanneer komt MGS2 eigenlijk hier uit?

There is no magic.

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 18:45 schreef The_Will het volgende:
Ik hoop heel gauw :D maar ik weet het helaas niet :(

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

Februari. (Als het goed is, en niet weer vertraging ofzo oploopt)

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024

22-02-02 op het moment, met geluk wordt het de 18e van februari...
ffkes afwachten dus!

• vacuumcleaner
Op woensdag 05 december 2001 16:38 schreef vacuumcleaner het volgende:

[..]

w8 nu al errug lang, maar goed, geen echte gamers hier blijkt
Was sarcastisch bedoelt, je weet wel met een --> ;)
Tuurlijk zitten hier Gamers, alleen de elite uiteraard :D

Verwijderd

hm ik vond Agent ook niet zo tof!

Ik ben nu bezig met Metal Gear Solid...
Zeer verslavend!!

Greetz
Pagina: 1