Toon posts:

3c90xcfg.exe hangt?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem: Ik wou mijn 3Com 3C900B kaartje herconfiggen voor 10Mbit half duplex (ivm mxstream).

Nu het volgende probleem: Als ik 3c90xcfg.exe start (van de 3Com site gedowned) loop de Pc vast. Ik zie nog net de welkomstregel in DOS, daarna loopt hij VAST.

Ik heb al geprobeerd om te booten via F8... DOS prompt only. Ook van een W95/OSR2 en een W98 bootdisk... noppes

Heeft iemand dit probleem ook? Vroeger werkte dit gewoon op mijn machine....

Het enige is dat ik er een vaag-name video capture kaartje in heb gehangen... zou die verantwoordelijk kunnen zijn voor de crash? (ivm PCI bus scanning waar het scheef loopt)?

Iemand gelijke ervaringen?

Verwijderd

heb je niet toevallig nog een andere pc?? hang daar die netwerkkaart in en probeer het nog eens...

en anders gewoon even die 'rare' capture kaart eruit halen en via win98 bootflop proberen

ik heb zelf zat kaartjes op deze manier geconfigureerd en heb nog nooit crashes meegemaakt

Verwijderd

heb ik ook op mijn PIII 800 MHz, dus op een andere PC gedaan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 13:38 schreef andre_at_home het volgende:
heb ik ook op mijn PIII 800 MHz, dus op een andere PC gedaan.
Hmmmm Mag ik vragen wat je allemaal in je PCI sloten hebt zitten? Toevallig een of ander videocapturekaartje o.i.d.?

• kockie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 20:02
donder het capturekaartje er maar uit... ik heb hetzelfde gehad met een el cheapo geluidkaartje :o

Interesse in hout stoken, duurzame energie, kachels etc? --> Ecologieforum
Interesse in Kockie --> Kockie.nl

Verwijderd

mijn hardware:
geen videocapture kaart.....
wat wel;
Matrox Mill. G450 DH
Dynalink 56k modem intern
Snbl pci 128 sndcard
3COM 509 isa netwerkkaart op gereserveerd irq !!
CD-player
Sony CRX140 brander
UMAx usb scannertje
en een simpel hp 660 printertje
mobo een Asus CUVX met 256MB.
Pagina: 1