[ocm/electronica] waar hoort dit dan wel thuis?

Pagina: 1
Acties:

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ik heb een hele tijd geleden hier een topic geopend over waar electronica e.d. nu thuishoorde aangezien het overal maar werd gedumpd (HA/GT/OCM). Ik kreeg een antwoord van Kaj. dat het gewoon in OCM behoorde en dat daar ook wel naar gemod zou worden.
Maar ik kwam net dit (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/340374/1?limit=25) topic tegen. Er staat als reden voor het slotje dat het hier niet thuishoort en dat het wat vaagjes is. Dit begrijp ik niet helemaal. Als hij gesloten was om het illegale aspect, OK, maar vermeld dat dan duidelijker. Dit topic is nu al dicht maar ik ben wel nieuwgierig waar het wel had thuisgehoord.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:29

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Moeilijk, binnen elk forum kom je wel topics tegen over electronica. Ik heb al vele malen voorgesteld om een appart forum daarvoor te openen, bewaken wil ik dat iik nog wel.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• m-m
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 16:42 schreef Sinclair het volgende:
Moeilijk, binnen elk forum kom je wel topics tegen over electronica. Ik heb al vele malen voorgesteld om een appart forum daarvoor te openen, bewaken wil ik dat iik nog wel.
dat heb ik detijds ook gezegd en aangeboden maar Kaj. zei dat alle electronica naar OCM moest en vond een speciaal forum niet nodig. Maar ik zie het nog steeds niet bepaald gebeuren, mods moven dat totaal niet en blijkbaar gaat het zelfs binnen OCM op slot. Raar.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Yep.. En die mening heb ik nog steeds...

De hierboven genoemde draad handelde over het "eeuwig maken" van een telefoon- of simkaart.
Het moge duidelijk zijn dat we dergelijke dingen niet waarderen op GoT, simpelweg omdat je daarmee de zaak aan het flessen bent, en derhalve illegaal.
Exirion's sluitbericht was daar misschien niet zo duidelijk in, maar dat neemt niet weg dat hij terecht gesloten is.

• m-m
  • Niet online
daar ben ik het ook wel mee eens, maar het was meer een voorbeeldje. ik zie nog altijd veel draadjes die volgens jou in OCM horen in HA. De meeste users zijn van dit beleid dus blijkbaar niet op de hoogte, en de mods ook niet. Dat was eigenlijk mijn punt. Nu moet je uiteraard niet denken dat ik zit te mopperen, maar het valt mij op en ik vind het een beetje tegenstrijdig.

edit:

overbodige quote removed

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Simpele oplossing: Als je een electronica-topic tegenkomt, gewoon even een move aanvragen in su ;)

Overigens lijkt het me nu ook nog steeds het beste om die topics in OCM te plaatsen.. Ik merk wel dat daar toch de meeste elektro-kennis zit..

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Op woensdag 05 december 2001 20:56 schreef m-m het volgende:
daar ben ik het ook wel mee eens, maar het was meer een voorbeeldje. ik zie nog altijd veel draadjes die volgens jou in OCM horen in HA. De meeste users zijn van dit beleid dus blijkbaar niet op de hoogte, en de mods ook niet. Dat was eigenlijk mijn punt. Nu moet je uiteraard niet denken dat ik zit te mopperen, maar het valt mij op en ik vind het een beetje tegenstrijdig.
Kuch.. daar heb jij weer gelijk in... :)

• m-m
  • Niet online
't is me weer duidelijk :)
argument posten in SU is een hele sterke, na een paar SU-topics(en dus moves) dringt het natuurlijk ook nog eens sneller door tot de collectieve GoT-geest :)
Pagina: 1