Toon posts:

[benchmark] TNT2 M64 vs GF2 MX400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb pas een andere videokaart gekocht, en deze meteen even gebenchmarkt (3DMark2000) en vergeleken met mn oude. Het systeem is exact hetzelfde gebleven; specs:

Abit KT7-raid, AMD Athlon 1@1.2GHz, 256Mb CAS2 PC133 RAM, Maxtor 7200rpm HD.

Videokaarten:Benchmark
TNT2 Model 64 32Mb2600 pntn
Asus V7100 GF2 MX-400 32Mb5300 pntn

Het scheelt dus gewoon de helft (of het dubbele :? ).
Ik wist al dat die videokaart de bottlenek in mn PC was dus ik besloot mezelf eens een kadoo'tje te doen :P
niet eens zo slecht dus.. >:)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

aaaah.... dit vindt ik echt zonde... waarom upgrade je niet naar een GF2 GTS, of (nog beter) naar een GF3???

ik vindt die MX serie zo ongelovelijk bagger...
probeer eens 3dMark2001, dan kan je het vergelijken, met mijn GF1 DDR haal ik daar 2500 (niet overclocked) en overclocked haal ik 3100.

Verwijderd

Topicstarter
voor een gts heb ik het geld niet over, moet ook nog andere dingen kopen :) en dit schiet al aardig op. ik heb ook nog niet ge-OC-ed maar ga dit wel doen uiteraard (met die handige tools van Asus). Ik wil misschien ook een andee mbord kopen, omdat deze geeneens 2 256Mb reepjes naast elkaar wil draaien op PC133 (samsung -> allebei apart - perfect, samen - troep :( -getest met memtest)
ik wil wel even kijken of dat OC-en wel helpt met die toolz, en 3dmark2001 ga ik ook binnenkort draaien (maar rtcw is zooo verslavend >:) )

Verwijderd

100 piek meer had je een goede GTS gehad.......

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 20:29

WarPuppy

Electronic Technology

Op woensdag 05 december 2001 12:40 schreef -GeHlGe-GoaT het volgende:
100 piek meer had je een goede GTS gehad.......
En voor nog 100piek een Radeon :?

Onzinnig...

Verwijderd

Op de Hcc had je een geforece 2 Ti voor 350,- en een Ati radeon 7500 voor 3**,- duhzz

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Misschien onnodig te zeggen, maar sommige mensen hebben gewoon niet veel geld over voor computer hardware.

Die paar extra frames per seconde of die iets hogere resolutie boeit ze gewoon niet veel.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Verwijderd

Topicstarter
gvd, ik lees net dus idd pas dat een GTS idd maar 100 piek duurder is dan een MX :(
Die ruil ik dus morgen meteen om!! >:) >:)
Ik dacht dat die nog steeds 550 peik ofzo waren, maar heb er de laatste niet opgelet, vandaar!
Dan becnhmark ik deze morgen nog even en dan vergelijk ik die weer met die GTS >:) iig thx 4 the tip :P

Verwijderd

OK, ik haal die dus die GTS, doet ie t G%^v$rd0m43 niet in mn abit mobo :'(
Daarom dus meteen even een MSI K7t Turbo2 gehaald (266ISB etc.)
PC aangezet, windows aan laten kloten, alles staat er nu dus 2x in (netwerk ed) en gebenchmarked: 7233!! En dt zonder geoptimaliseerde drivers :9~
Pagina: 1