Wakker worden! Of gewoon vergeten categorieën?

Pagina: 1
Acties:

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op de t.net frontpage staan boven het nieuws vier knopjes met verschillende categorieën. Te weten Hardware, Software, Games en Internet. Nou zie ik van de meeste soorten wel veel nieuws, maar nooit of nauwelijks iets wat in de categorie games thuishoort. En ik kan me niet voorstellen dat er geen nieuws te melden is uit de gameswereld...

Dus misschien het games-nieuws onderdeel van t.net verwijderen, of een iets hogere prioriteit eraan stellen en wat vaker dit soort nieuws posten..?

Nog iets, zitten er nog columns aan te komen? De laatste dateert alweer van 20 mei j.l.
Of is deze categorie van t.net ook R.I.P ? En zo nee, misschien een goed idee om voor de nieuwe reorganisatie ook mensen te vragen die graag columns willen schrijven (en dus geen nieuws, maar liever hun eigen mening willen verkondigen..)

Hetzelfde geldt voor de reviews van software, deze categorie ligt al voor meer dan 2 (!) jaar stil. Misschien tijd om eens naar een oplossing voor dit probleem te zoeken? Ermee doorgaan of niet? En zo ja, ook hiervoor mensen vragen, lijkt me niet dat de t.net nieuwsposters wel aan deze vraag naar artikelen kunnen beantwoorden.

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025

Ruudjah

2022

http://www.tweakers.net/plan/138

Hier staat dat het nieuws wordt opgesplitst in 2 categorien: hardware en overig nieuws. De 4 icoontjes werden bij de introductie van de layout van tweakers.net, zoals hij er nu uitziet, wel veel gebruikt. Waarschijnlijk worden dit 2 icoontjes :?.

:).

TweakBlog

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Hardware is één tak, software en internet vallen onder overig nieuws. Games doen we eigenlijk heel weinig aan, misschien af en toe wat in een short.

• El Jefe
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 13:35 schreef DasH het volgende:
Games doen we eigenlijk heel weinig aan, misschien af en toe wat in een short.
Dan lijkt het mij logischer dat zo'n optie dan maar beter geschrapt kan worden. :)

• Dries Arnolds
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Columns zijn inderdaad R.I.P.

Ze werden door veel mensen opgevat als flames.