owkee, waar zal ik beginnen met het verhaal.
Mijn zeer gewaardeerde 1333 AYHJA heeft lange tijd netjes op 1533 gedraaid onder mijn waterkoeling.
hedenmorgen zag ik een nieuwe bios van de K7T Turbo.
"even kijken of het mijn winxp dingen oplost die ze in 3.1 beloofd hadden" ja dat doen ze. owkee flashen maar.
mijn pc-tje post netjes met 1533, echter in winxp krijg ik wat stopfouten, is niet erg zit em in de APCI zooi.
APCI uitzetten, en lopen als een trein.
echter als ik nu CPUburn gebruik of seti, dus een tool die mijn proc 100% belast, is het klats boem pieuw.
de HD stopt met draaien, inclusief de Northbrodgefan, radiateurfan en voedingfan.
ook mijn CCFL gaat uit, dus conclusie, prik weg
als ik echter een game opstart en nog wat andere zooi die de proc ook op 100% belasten gebeurd er niets geks.
Als ik de proc terug klok naar zijn originele snelheid (dus alles op default) gaat het wel goed.
iemand een idee??
wat extra info over de pc:
350W enermax
SCSI kaart (adaptec 2906)
SCSI DVD speler
SCSI fikker
Lan kaart
GF3 ti200
op dit moment 1 HD
Panaflo FBA12G12W 120mm
aolc MJ401012 (40mm northbridge fan)
de rest staat in sig.
Temp monitoring van mobo staat disabled, en ik gebruik geen extra tools in MBM om het systeem uit te schakelen bij een bepaalde temp.
hier nog even een shotje van MBM
Mijn zeer gewaardeerde 1333 AYHJA heeft lange tijd netjes op 1533 gedraaid onder mijn waterkoeling.
hedenmorgen zag ik een nieuwe bios van de K7T Turbo.
"even kijken of het mijn winxp dingen oplost die ze in 3.1 beloofd hadden" ja dat doen ze. owkee flashen maar.
mijn pc-tje post netjes met 1533, echter in winxp krijg ik wat stopfouten, is niet erg zit em in de APCI zooi.
APCI uitzetten, en lopen als een trein.
echter als ik nu CPUburn gebruik of seti, dus een tool die mijn proc 100% belast, is het klats boem pieuw.
de HD stopt met draaien, inclusief de Northbrodgefan, radiateurfan en voedingfan.
ook mijn CCFL gaat uit, dus conclusie, prik weg
als ik echter een game opstart en nog wat andere zooi die de proc ook op 100% belasten gebeurd er niets geks.
Als ik de proc terug klok naar zijn originele snelheid (dus alles op default) gaat het wel goed.
iemand een idee??
wat extra info over de pc:
350W enermax
SCSI kaart (adaptec 2906)
SCSI DVD speler
SCSI fikker
Lan kaart
GF3 ti200
op dit moment 1 HD
Panaflo FBA12G12W 120mm
aolc MJ401012 (40mm northbridge fan)
de rest staat in sig.
Temp monitoring van mobo staat disabled, en ik gebruik geen extra tools in MBM om het systeem uit te schakelen bij een bepaalde temp.
hier nog even een shotje van MBM
Sinlath | Opinions may contain latency