Toon posts:

Duron keuze goed??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
he hallo,

Mijn Thunderbird 800 is doorgefikt, en ik zoek ff een goedkoop processortje (budget laat nog ff geen complete mobo/processor vernieuwingen toe)

Met het mobo is niks mis alleen moet ik een nieuwe processor hebben...

Ik doe eigenlijk niks meer dan alleen wat gamen, internet, dreamweaver etc...etc...

en het rc5. project natuurlijk...

Nu kan ik voor redelijk goedkoop een duron 1ghz kopen.

Ga ik er ten opzichte van m'n thunderbird 800mhz op vooruit? (ja tuurlijk..want de snelheid is hoger) maar ik bedoel qua stabiliteit enzo.. want hij is sneller..maar kan ik gewoon zonder enig verlies van stabiliteit overstappen op een duronnetje..??

Ik vraag dit omdat sommigen zeggen dat een duron niet echt een geweldige processor is....

dus ik laat het ff aan jullie over..

alvast bedankt
Groeten,

The1

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
dat ding is even stabiel als je tb800 en sneller ja.
Het enige wat je misschien moet doen is de bios flashen omdat de nieuwe durons een morgan core hebben, en dat wil niet elke mobo direct ondersteunen.

Verder gewoon kopen want die dingen zijn snel, goedkoop en erg goed te overklokken, in reviews halen de 1ghz makkelijk de 1,2.

Verwijderd

Topicstarter
ah kewl...

thx :)

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

toch denk ik dat een amd met meer cahce niet te versmaden (lees een dondervogel dus).. die 800 Mhz Dondervogel is ook goed te overklokken..

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 13:57

d-motion

zow... en dan nu...

Zonder te unlocken haal ik met mijn Duron 1000 de 1100 ! :)

Lekker goedkoop en dat ding wordt Fullload maar 42 graden! :)

Hopelijk komt vandaag mijn Zallman en zal het geheel ook nog wat stiller worden!

WWW.RC5.NL

Verwijderd

Duron = AMD en AMD =

If your son has requested a new "processor" from a company called "AMD", this is genuine cause for alarm. AMD is a third-world based company who make inferior, "knock-off" copies of American processor chips. They use child labor extensively in their third world sweatshops, and they deliberately disable the security features that American processor makers, such as Intel, use to prevent hacking. AMD chips are never sold in stores, and you will most likely be told that you have to order them from internet sites. Do not buy this chip! This is one request that you must refuse your son, if you are to have any hope of raising him well.

:+

Just kidding :P
Pagina: 1