Toon posts:

wat vinden jullie van windows? >:)

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat is jullie mening? motivaties!

Verwijderd

wat is jouw mening? Motivaties!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Dit wordt vast een slotje.

http://www.hroling.nl

• zyberteq
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 14:01

zyberteq

nou, dat dus

is dit speciaal op de anti-windozers gericht dat je dat hier post? en dit is toch ook een troll?

maakt mij niet uit, ik reply gewoon.

Ik vind Windows een mooi zakelijk OS, jammer genoeg heeft het een paar stabiliteits-probleempjes en heb je niet veel vrijheid van aanpassing (source-code) het is echter wel het OS met de grootste hardware ondersteuning en de grootste wereldwijde support. Toch vind ik het goed als er wat meer competitie was op de OS markt. En dan bedoel ik dus dat er een paar algemene standaarden zijn waar elke OS-maker zich aan moet houden zodat je makkelijk en zonder problemen bestanden over kan zetten enzo.

Vandaar dat ik ook langzamerhand aan het overstappen ben op Linux, simpelweg omdat linux 'open' is en omdat je dus mooiere standaarden krijgt. En goede standaarden heeft de software-industrie nodig. En dan vooral voor softwarebedrijven zoals Adobe, Macromedia, Electronic Arts, Konami, Lost Boys, enz. Deze softwarehuizen moeten nu nog allemaal voor elk OS hun programmacode opnieuw schrijven om hem onder verschillende OS'en goed te laten werken.
maar ik wordt een beetje offtopic. ;)
phew, ik ben weer op dreef :P

[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:24
W2K: Prima OS, maar toch iets te zwaar voor een server. Gebruik het naar volle tevredenheid op mn desktop omdat het allemaal zo makkelijk en soepeltjes werkt.

Linux op mn server gezet omdat het na lag zoeken toch beter was dan NT4 (lag vooral aan de software die erop draaide: MySQL, PHP en Apache zijn meer voor *Nix bedoeld)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mjah... dit wordt dus 1 groot flametopic. En al wordt dit topic dat niet, echt zinvol is dit ook niet. Zeker niet als je zelf de discussie niet begint, snap je :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.