vriend van me heeft core schoongemaakt met wasbenzine en nu doet hij niks meer
mooi leven heeft hij gehad een AMD 1200 AXIA core nu dient hij als sleutel hanger..
Mooi toch, een AMD sleutelhanger 
Altijd al willen hebben, alleen niet voor die prijs
Altijd al willen hebben, alleen niet voor die prijs
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)
ik heb er nog wel eentje voor je liggen.
Wat heb je ervoor over?
AMB TB1200/266 AXIA
(is dus dood, maar niet doorgebrand)
Wat heb je ervoor over?
AMB TB1200/266 AXIA
mag ik ook in natura betalen?Op woensdag 05 december 2001 11:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wat heb je ervoor over?
AMB TB1200/266 AXIA
voor een sleutelhangerOp woensdag 05 december 2001 11:55 schreef Brazza het volgende:
iets van 150 piek ofzo?
d8 dat het een levende was... [edit is toch weer makkelijk..
ik pats liever met iets anders...Op woensdag 05 december 2001 12:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Nee 25 of 30 piek ofzo? Revelant bedrag toch??
Kun je overal patsen he
pfff ik blij, ik zou gisteren eigenlijk ook mn core schoonmaken, maar dat heb ik gewoon met een doekje gedaan, want ik kon effe geen alcohol of wasbenzine vinden...
ennuh, gecondoleerd
ennuh, gecondoleerd
laat dat ding eerst goed opdrogen.... maak hem daarna nog een keer schoon en laat hem goed drogen...
- kijk of alle pinnetjes nog recht zitten.
- er nix van de core is afgebroken.
- reset je bios ff met een jumper
- zit je koeler er recht op
- niet te veel koelpasta
- kijk of alle pinnetjes nog recht zitten.
- er nix van de core is afgebroken.
- reset je bios ff met een jumper
- zit je koeler er recht op
- niet te veel koelpasta
hmm ik heb nog nooit problemen gehad met wasbenzine.
ik zou inderdaad eerst alles eens nalopen.
ik zou inderdaad eerst alles eens nalopen.
Sinlath | Opinions may contain latency
Verwijderd
Ja,
ik heb al denk ik 30 keer de core van mijn oude Duron schoongemaakt met wasbenzine, zelfs met aceton, nooit problemen. Ik vrees meer dat het een ongeluk in een klein hoekje was, met de koeler montage/demontage..
Heeft de core een afgebroken hoekje ?
ik heb al denk ik 30 keer de core van mijn oude Duron schoongemaakt met wasbenzine, zelfs met aceton, nooit problemen. Ik vrees meer dat het een ongeluk in een klein hoekje was, met de koeler montage/demontage..
Heeft de core een afgebroken hoekje ?
ik heb een keer de core van mijn oude 800 met terpetine en water schoongemaakt... werkte toen nog steeds en nu nog
Verwijderd
voor 2 tientjes koop ik 'm!Op woensdag 05 december 2001 11:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wat heb je ervoor over?
AMB TB1200/266 AXIA
nou ik ben dus die vriend van hem,de cpu schoongemaakt op aanraden van??? zullen we maar zeggen. Kheb nu trouwens een XP1500 draait een stuk beter als die T-Bird moet ik zeggen
hier staat een plaatje van het resultaat, gepost door wederom brazza....
De cpu zoals hij na mijn boorpraktijken was
hier staat een plaatje van het resultaat, gepost door wederom brazza....
De cpu zoals hij na mijn boorpraktijken was
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Interessant topic, mijn core is namelijk ook vuil en ik heb het voorzichtig afgeborsteld en schoongespoten (pokkewerkje met zacht kwastje en druklucht) en krijg het laatste vuil niet weg. Moet ik nu voor wasbenzine, terpentine of iets anders gaan?
Haahah ik met een tandenborstel en terpentine
werkt nog steeds 
btw daarvoor met water .. die dingen kunnen echt wel wat hebben
Je moet alleen zorgen dat er niks achterblijf en dat je neit de verkeerde dingen gebruikt
.
btw daarvoor met water .. die dingen kunnen echt wel wat hebben
Je moet alleen zorgen dat er niks achterblijf en dat je neit de verkeerde dingen gebruikt
waarom gaan die cores toch kapot van wasbenzine, mijnes is er al 20 keer onderdoor gegaan en loopt nog als een trein 
alleen zorgen dat ie goed droog is als je em weer terug plaatst he!
alleen zorgen dat ie goed droog is als je em weer terug plaatst he!
Verwijderd
Ok ik ga nu offline dan. btw. wie woont in Almere en heeft koelpasta voor bruikleen? Ik spuit graag je kast en toetsenbord schoon.
Verwijderd
Waarom allemaal met wasbenzine en bijtende shit ?? WC papier was voor mij genoeg !!! core was mie versmeert met oude koelpasta enzo, bah...
Dus : ff wc papiertje en voorzichtig alles weghalen, core zag er net zo mooi uit, een hoekje van een halve mm er vanaf, maar das geen enkel probleem...
En zelfs de kleine hoekjes heb ik nog koelpasta weten weg te halen, geen enkel probleem
Waarom al die shit zoals wasbenzine en zelfs aceton ??
Dus : ff wc papiertje en voorzichtig alles weghalen, core zag er net zo mooi uit, een hoekje van een halve mm er vanaf, maar das geen enkel probleem...
En zelfs de kleine hoekjes heb ik nog koelpasta weten weg te halen, geen enkel probleem
Waarom al die shit zoals wasbenzine en zelfs aceton ??
Heb net met wasbenzine de core van mijn xp1800+ en de chipset gecleaned, nu zitten er waterblokken op en het draait perfect!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Ik heb m ook al 10X schoon gemaakt met wasbenzine no problems over here
HUHM alemere kom ik best vaak daar woont mijn vriendinOp zaterdag 08 december 2001 19:55 schreef Fr3d het volgende:
Ok ik ga nu offline dan. btw. wie woont in Almere en heeft koelpasta voor bruikleen? Ik spuit graag je kast en toetsenbord schoon.
maar met koelprut is net op
OJA michaelkrijgsman@hotmail.com MSN
wrijf het er maar in..Op Sunday 09 December 2001 14:27 schreef TD-DMZ het volgende:
Heb net met wasbenzine de core van mijn xp1800+ en de chipset gecleaned, nu zitten er waterblokken op en het draait perfect!
kan me niet voorstellen dat ie stuk gaat van "wasbenzine" of enig andere vloeibare troep, goed laten drogen zou ik zeggen
Pagina: 1