Toon posts:

[FS2002] Wezenlijk verschil tussen Pro en Home?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader heeft bij mij FS2002 Pro gezien en wil het nu zelf ook aanschaffen. Echter hij vind het behoorlijk prijzig. Nu is de home edition goedkoper, maar wat is nou het wezenlijke verschil tussen de twee, dat dat zoveel moet schelen. Ik weet dat er minder vliegtuigen inzitten, maar die zijn wel te downloaden en toe te voegen. Mijn vader kan dus toch net zo goed de Home editie kopen. Toch?
Enne.. nog een vraagje.. mocht mijn vader de home-edition kopen, is het dan wel mogelijk om te multiplayen met mijn Pro??

Bedankt!!

terwee

Verwijderd

Topicstarter
Niemand??

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:49
Effe geduld plz :)

De pro heeft meer vliegtuigen d8 ik :)

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nou behalve meer vliegtuigen zou ik het even ook niet weten maar... er zijn wel diverse kisten voor FS2000 die bijvoorbeeld alleen met FS2000 Pro werkte. Exact waarom weet ik niet maar ik verwacht dat er ook zoiets voor FS2002 zal zijn waarbij sommige kisten en panels wellicht alleen onder FS2002 Pro werken.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Pro heeft wat extra vliegtuigen en extra gauges. Sommige panels en vliegtuigen maken daar gebruik van. Er zal nog meer zijn maar dat moet ik effe nakijken.

Alle commerciele panels en vliegtuigen en bijna alle freeware werkt gewoon met de Standard.
Multiplayer heeft de Standard ook.

Verwijderd

Topicstarter
Al met al heef de pro-editie dus niet echt zoveel extra's dat dat die 50 gulden extra waard is.. of wel?

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Nou dat bijna alle freeware kisten met de Standaard en de Pro versie zullen werken hoeft niet waar te zijn. Ik kom regelmatig kisten tegen die alleen voor FS2000 Pro zijn en veel van de nieuwe FS2002 kisten zijn ook alleen voor FS2002 Pro.

Tja ligt er aan of je vader ook veel andere vliegtuigen en panels etc wilt gaan gebruiken. Ik weet niet of de Standaard editie ook dezelfde IFR en ATC mogelijkheden heeft maar dat lijkt me wel.

Ik heb zelf de Pro gekocht want dan weet ik tenminste zeker dat ik 'er niet naast pis' met enkele freeware addons.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Pagina: 1