Verwijderd

Topicstarter
ik heb een siemens s40 en vraag me af hoelang de andere tweakers met hun accu doen, want die van mij houd het net aan 3 dagen vol iis dit normaal?want ik hoor er wel meer mensen over

en weet iemand hoe ik me software versie kan zien??

alvast bedankt

• d-motion
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 20:54

d-motion

zow... en dan nu...

3 dagen zonder dat je er mee belt? of 3 dagen met af en toe bellen?

Ik heb er zelf ook eentje maar daar was de batterij echt kapot van. Die was namelijk leeg na 1 dag. Met de nieuwe batterij houdt die van mij het ongeveer 3 tot 5 dagen uit met af en toe wat bellen. (Voldoende voor mij maar had toch echt wel langer mogen zijn (Ook volgens de specs)).

Maar de batterij standby tijd is door Siemens echtwel een beetje overdreven.

Wat ook wel energie bespaard is de Tri-band functie uit te zetten. (Kijk even wat voor provider je hebt en zet dan de andere 2 banden uit! (PTT+Libertel 900 band, Ben en andere 1800 band). Cell info scheelt ook al weer wat. Zo doe je iniedergeval weer wat langer met je batterij. :)

WWW.RC5.NL

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:45
Die accu's van siemens zijn echt bagger, ik zit nu al aan mijn 4e op mijn C35

Verwijderd

Op zondag 16 december 2001 17:02 schreef arnoman het volgende:
Die accu's van siemens zijn echt bagger, ik zit nu al aan mijn 4e op mijn C35
Tja een nimh-accu is natuurlijk niet te vergelijken met een li-ion accu. Li-ion kun je opladen wanneer je wil, is bij nimh zeker niet het geval :)

Over dat probleem vd topicstarter: Siemens heeft de eerste serie S40's uitgebracht met een zwakkere accu (minder mAH). Die er nu bij zitten hebben 250 uur standbytijd, die andere maar 160 dacht ik.