<TD> & Style

Pagina: 1
Acties:

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Topicstarter
Ik gebruik <TD STYLE=> om van een tabel rij als achtergrond een image te gebruiken, maar dan wel op een bepaalde plaats.

Dit werkt uitstekend in IE & NS6 & Opera etc. maar NS4 werkt niet mee; heeft iemand enig idee hoe ik dat zou kunnen oplossen?

<td width="732" align="left" valign="top" style="BACKGROUND-POSITION: right top; BACKGROUND-REPEAT: no-repeat" background="/images/sfeer/sfeer_1_onder.jpg" height="20">

Werkend te zien op: http://infra.home.intellit.nl

Verwijderd

Wat ik tegenwoordig doe is NS gewoon negeren, het wordt steeds minder gebruikt en levert zoveel problemen op.

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 11:16 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Wat ik tegenwoordig doe is NS gewoon negeren, het wordt steeds minder gebruikt en levert zoveel problemen op.
Ja, als het niet anders kan dan ben ik dat ook van plan;
Maar als het even mogelijk is dan wil ik dat wel fixen.

Dit is nl. het enige probleem in de hele site.

(tenzij jullie er nog meer vinden :))

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:32

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

BACKGROUND-POSITION: right top wordt door netscape 4x niet ondersteund

enige oplossing is dan om met gepositioneerde divjes en z-index te werken. vaak is dat als oplossing niet gewenst (als je daarvoor 150 pagina's html-structuur moet gaan aanpassen)

dan is het goed te bedenken dat de positionering van een achtergrond toch zo ongeveer nooit werkelijk invloed heeft op het functioneren van een site, de site blijft bruikbaar, enkel staan in ns4x wat afbeeldingen niet op de juiste plaats, vaak is dat een voldoende oplossing (simpel gezegd: als mensen grafische goede sites willen zien moeten ze heel dat ding niet gebruiken)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 11:24 schreef RM-rf het volgende:
BACKGROUND-POSITION: right top wordt door netscape 4x niet ondersteund

dan is het goed te bedenken dat de positionering van een achtergrond toch zo ongeveer nooit werkelijk invloed heeft op het functioneren van een site, de site blijft bruikbaar, enkel staan in ns4x wat afbeeldingen niet op de juiste plaats, vaak is dat een voldoende oplossing (simpel gezegd: als mensen grafische goede sites willen zien moeten ze heel dat ding niet gebruiken)
Ok, dat is duidelijk. Ik vind het ook niet zo'n ramp maar was gewoon benieuwd of het te fixen was.

Waar vind je trouwens zo snel die informatie?

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 18:23

Pelle

🚴‍♂️

Op woensdag 05 december 2001 11:14 schreef CRiSiS het volgende:
Dit werkt uitstekend in IE & NS6 & Opera etc. maar NS4 werkt niet mee; heeft iemand enig idee hoe ik dat zou kunnen oplossen?
Door een class te gebruiken in plaats van style direct in de tag aan te geven: <td class="blab">
Lost niet al je problemen op, maar wel veel.
Op woensdag 05 december 2001 11:16 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Professionele insteek! |:(
Pagina: 1