Toon posts:

[GPC] Klassement

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De eerste opgave is verwerkt. In dit topic kun je gedurende de hele wedstrijd de stand bekijken. Uiteraard wordt een opgave hierin pas verwerkt indien deze beeindigd is.

Nog een keer de nu definitieve regels van de puntentelling op een rijtje:

Je krijgt 2 punten als je opgave goed is.
Is je opgave niet goed dan krijg je hier 1 strafpunt voor.
Verder kun je strafpunten krijgen voor het schrijven naar de harde schijf en het overtreden van andere regels.
De 1e die een inzending goed heeft krijgt 3 bonuspunten, de 2e 2 en de derde 1 bonuspunt. Het aantal inzendingen (pogingen per opgave) is pas van belang op het einde van het contest.
Dat wil zeggen dat bij een gedeelde plaats diegene met de minste totale pogingen bovenaan komt te staan.

Stand na Opgave 1
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
nickname     resultaat pogingen punten bonus totaal
-----------------------------------------------------
Xalista     goed     1    2     3   5
Twilight Burn    goed    1    2     2   4
DiFool       goed    1    2     1   3
bigtree     goed     1    2     2
Dash2in1       goed  1    2     2
_piranha_     goed   1    2     2
borganism     goed   5    2     2
BalusC       fout    1   -1      -1
MarcJ       fout     1   -1      -1
Joshua30       fout  2   -1      -1
OiSyN       fout     4   -1      -1
MrX       fout   1   -2      -2
Theswitch     te laat    1    *     *

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Is het niet slimmer om gewoon een goede site te maken met alle gegevens over GPC ipv allemaal topics openen?

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Ja, in principe wel, en als het aan ons ligt komt die er ook, maar we hebben het allemaal erg druk, dus dat laat nog even op zich wachten.

Bovendien is de contest erg GoT-gerelateerd ;), dus doen we het nog maar even zo *D.

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:37
Ik had 10 uur proggenvoor opgave 2 bedacht, maar na 1 uur af, dus ik heb 9 uur de tijd om een site te maken voor jullie :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op woensdag 05 december 2001 11:30 schreef Theswitch het volgende:
Ik had 10 uur proggenvoor opgave 2 bedacht, maar na 1 uur af, dus ik heb 9 uur de tijd om een site te maken voor jullie :)
Hehe, nou klaar. Is dat ook weer geregeld. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Topicstarter
Dankje voor het aanbod. We zijn erg benieuwd :).

• wasigh
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

het kost allemaal *iets* meer tijd als we verwacht hadden :(

• Theswitch
ehh ik wil best iets maken, maar zeg maar ff wat erop moet komen. Mail mij anders ff van alle deelnemers alle uitwerkingen + source/binary code enzo, verzin ik wel ff wat

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op woensdag 05 december 2001 11:33 schreef Theswitch het volgende:
ehh ik wil best iets maken, maar zeg maar ff wat erop moet komen. Mail mij anders ff van alle deelnemers alle uitwerkingen + source/binary code enzo, verzin ik wel ff wat
Ik heb reeds een begin gemaakt.
Het moet allemaal file based zodat het op de tweakers servers kan draaiien:

http://www.wasigh.com/javahova/forum/topic.php?id=150

• Theswitch
waarin heb je 't nu gemaakt dan? want dit is een "complete" gui? Als 't op tweakers.net moet draaien moet 't goede code zijn.. *zoveeel* tijd heb ik ook weer niet hoor hehe :) Ik dacht gewoon pagina'tje met opgave's, uitwerken enzo

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

dit is het jury systeem (en zo compleet is die gui niet) ;)
tussenstanden e.d. komen daar als het goed is ook bij te staan..
opgaves zullen op GoT blijven komen..

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

ff een domme opmerking tussndoor hoor
Iemand was te laat met inleveren, en krijgt 0 punten, moeten dat GEEN punten zijn? Want stel dat die persoon weer te laat is met inleveren, dus weer 0 punten krijgt en dus 0 punten heeft, EN er is iemand die nu -1 punten heeft en een goede opgave inlevert, hiero 1 punt voor krijgt en dan ook 0 punten heeft.

Dan zouden volgende de score deze punten gelijk zijn, terwijl dit eigenlijk niet zo is (de eerste persoon was te laat met inleveren en heeft dus eigenlijk niks ingeleverd.)

Dus i.p.v. de persoon die te laat is 0 punten te geven, geem em GEEN punten (dus een - in het overzicht i.p.v een 0 o.i.d.).

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 12:57 schreef Creepy het volgende:
ff een domme opmerking tussndoor hoor
...
zo dom is ie niet

thnx ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:04

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 05 december 2001 13:38 schreef jRobert het volgende:

[..]

zo dom is ie niet

thnx ;)
Ach ja.. ik mag mezelf graag "onderschatten" :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
ok, gewijzigd, een ' * ' is nu 'geen punten'

Verwijderd

Vreemd..ik meen me toch te herinneren dat ik ook twee keer een poging opgestuurd heb? Kan iemand even uitleggen waarom ik er dan niet tussen sta?

Joost

• D2k
  • Laatst online: 31-08 10:19

D2k

Op donderdag 06 december 2001 08:55 schreef Joshua30 het volgende:
Vreemd..ik meen me toch te herinneren dat ik ook twee keer een poging opgestuurd heb? Kan iemand even uitleggen waarom ik er dan niet tussen sta?

Joost
hmzz
dat zou ik tonite ff moeten nakijken
kan best dat ik een fout gemaakt heb hoor
ut waren zoveel mailtjes :)
zal ff checken voor je :)

<Edit>
je hebt gelijk
er moet nog een -1 bij
na 2 pogingen
zal het doorgeven aan jRobert en zal het zelf ook aanpassen

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Op donderdag 06 december 2001 08:59 schreef D2k het volgende:

[..]

er moet nog een -1 bij
na 2 pogingen
doorgeven aan jRobert en zal het zelf ook aanpassen
Thanx :) Beter een puntje in de min, dan er helemaal niet tussen staan, toch?

Joost

• D2k

D2k

Op donderdag 06 december 2001 09:06 schreef Joshua30 het volgende:

[..]

Thanx :) Beter een puntje in de min, dan er helemaal niet tussen staan, toch?

Joost
vin het tof dat je zo eerlijk bent
ik heb je op de een of andere manier tijdens het verwerken van de score helemaal gemist
nogmaals mijn excuses

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 december 2001 08:59 schreef D2k het volgende:
<Edit>
je hebt gelijk
er moet nog een -1 bij
na 2 pogingen
zal het doorgeven aan jRobert en zal het zelf ook aanpassen
Done

• D2k

D2k

Op donderdag 06 december 2001 11:03 schreef jRobert het volgende:

[..]

Done
sank you :)

• D2k

D2k

alvast even een schopje
er moet nog 1 opgave nagekeken worden.
dit kan helaas vanavond pas ivm een nieuwe taal waarvoor nog een toolkit gedownd moet worden :).

Dus voor er vragen komen over de tussenstand, even geduld aub :)

<edit>
zie ook
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/11389340#11389340
Op woensdag 12 december 2001 09:24 schreef wasigh het volgende:
de nieuwe opgave komt morgen een uurtje of 14:00

we moeten eerst het jury systeem aan de praat krijgen en in gaan voeren :)

• D2k

D2k

tussenstand t/m opgave 2 (niet gesorteerd nog)
<P ALIGN="CENTER"><CENTER><TABLE CELLSPACING=0 BORDER=0 CELLPADDING=2 WIDTH=559>
<TR><TD VALIGN="MIDDLE" COLSPAN=7>
<P>Klassement</TD>
</TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE" BGCOLOR="#c0c0c0">
<P>Deelnemer</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE" BGCOLOR="#c0c0c0"><P>Pogingen</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE" BGCOLOR="#c0c0c0"><P>Aantal goed</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE" BGCOLOR="#c0c0c0"><P>Punten</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE" BGCOLOR="#c0c0c0"><P>Bonuspunten</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE" BGCOlOR="#c0c0c0"><P>Strafpunten</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE" bGCOlOR="#c0c0c0"><P>Totaalscore</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Xenophage</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>3</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>borganism</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>7</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>marcusk</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>limoentje</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Twilight Burn</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>6</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>5</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Munters</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>3</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>5</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Theswitch</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Avater</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>DiFool</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>8</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>kvdveer</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>3</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Xalista</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>3</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>7</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>$n@p$hot</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>eXoR</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>3</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Flying Dutchman</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Joshua30</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>5</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Bigtree</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD>TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Dash2in1</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Creepy</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD>TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>MarcJ</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE">P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Tomato</TD>TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>_piranha_</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>OiSyN</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>4</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>Doekman</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDlE"><P>Orphix</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>2</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>BalusC</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD></TR><TR><TD WIDTH="20%" VALIGN="MIDDLE"><P>MrX</TD><TD WIDTH="12%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="9%" VALIGN="MIDDLE"><P>-1</TD><TD WIDTH="16%" VALIGN="MIDDLE"><P>0</TD><TD WIDTH="14%" VALIGN="MIDDLE"><P>1</TD><TD WIDTH="14%" ALIGN="MIDDLE"><P>-2</TD></TR></TABLE></CENTER></P>

[edit :x enters]

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 17 december 2001 11:26 schreef D2k het volgende:
tussenstand t/m opgave 2 (niet gesorteerd nog)
[...]
ahh.. en toen had ie geen HTML privileges :+

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 11:27 schreef dusty het volgende:

[..]

ahh.. en toen had ie geen HTML privileges :+
ff w8
wasigh komt hem zo editten :)
<edit>
tada :P

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

heej haal mij er eens uit, ik doe helemaal niet meer mee :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 17 december 2001 11:27 schreef D2k het volgende:
ff w8
<edit>
Oh jee.. voordat je het weet staat er ook meteen een hele pagina vol met niets boven :+

Back In Black!

• RickN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
Op maandag 17 december 2001 11:27 schreef D2k het volgende:

[..]

ff w8
<edit>
Het kan nog steeds beter hoor, als je het mij vraagt...

He who knows only his own side of the case knows little of that.

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 11:31 schreef OiSyN het volgende:
noopz

dit is een totaal overzicht
dus jouw -1 blijft gewoon staan >:)

(tenzij je nog mee gaat doen, dan kan het altijd nog -2 worden >:) )

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 17 december 2001 11:31 schreef OiSyN het volgende:
Maar je hebt wel meegedaan :+ dus sta je er nog steeds in >:)

Back In Black!

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 11:32 schreef RickN het volgende:

[..]

Het kan nog steeds beter hoor, als je het mij vraagt...
ach
MS word '97 maakt er dit van
kan er ook nix aandoen
heb geen zin dit met de hand te doen

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

jongens jongens, geef me nou eens gewoon 5 minuten.

;)

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 11:37 schreef wasigh het volgende:

;)
oj daar komen de l337 modskillz van wasigh :)

• RickN

;)
Volgens mijn klopt ie niet helemaal Twilight Burn had na de eerste opdracht al 2 bonuspunten, nu nog maar 1.

Daarnaast hebben zowel Munters als DiFool er 3 bonuspunten bij gekregen, terwijl er niemand 2 bonus punten bij heeft gekregen...

• dusty

dusty

Celebrate Life!

;)
Er staat anders nu weer rotzooi bovenaan de post :+ je krijgt tijd zat, Immers weten we dat alle beginners problemen hebben met HTML :P

*hides*

Back In Black!

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 11:40 schreef RickN het volgende:

[..]

Volgens mijn klopt ie niet helemaal Twilight Burn had na de eerste opdracht al 2 bonuspunten, nu nog maar 1.
hmmz
estrange
ik heb het hier in de excell wel goed staan
Daarnaast hebben zowel Munters als DiFool er 3 bonuspunten bij gekregen, terwijl er niemand 2 bonus punten bij heeft gekregen...
Difool moet er 2 hebben :)

• .oisyn
  • Laatst online: 00:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

okee wacht dan zal ik nog snel een paar onzinopdrachten inleveren >:)

.edit: maar dan wil ik wel de titel "slechtste coder van het jaar" of iets anders constructiefs met dezelfde betekenins krijgen :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• RickN
Op maandag 17 december 2001 11:49 schreef D2k het volgende:

[..]

hmmz
estrange
ik heb het hier in de excell wel goed staan
[..]

Difool moet er 2 hebben :)
Joepie, toch nog gedeelt eerste dan >:)

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 11:40 schreef RickN het volgende:

[..]

Volgens de replies van de jury heb ik 2x als 2e ingezonden; als dat klopt, klopt de eerste lijst niet, tweede wel [wat betreft mij en Twilight Burn]

• RickN
Op maandag 17 december 2001 11:51 schreef DiFool het volgende:

[..]

Volgens de replies van de jury heb ik 2x als 2e ingezonden; als dat klopt, klopt de eerste lijst niet, tweede wel [wat betreft mij en Twilight Burn]
Damn, toch niet gedeelt 1ste dan... :(

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 11:51 schreef DiFool het volgende:

[..]

klopt
en dat is al herzien
punten voor 2 en 3 waren bij de eerste omgedraaid (my bad)

• RickN
Op maandag 17 december 2001 11:53 schreef D2k het volgende:

[..]

klopt
en dat is al herzien
punten voor 2 en 3 waren bij de eerste omgedraaid (my bad)
Het eerste klassement, waar DiFool 1 bonuspunt had en Twilight Burn 2 was dus fout? En daar komen we nu pas achter?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op maandag 17 december 2001 11:43 schreef dusty het volgende:
Er staat anders nu weer rotzooi bovenaan de post :+ je krijgt tijd zat, Immers weten we dat alle beginners problemen hebben met HTML :P
Het probleem is dat topix het voor elkaar krijgt volledig legale html helemaal te verpesten...

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 11:58 schreef RickN het volgende:

[..]

Het eerste klassement, waar DiFool 1 bonuspunt had en Twilight Burn 2 was dus fout? En daar komen we nu pas achter?
Op de 1 of andere manier is dit de eerste keer dat ik dit topic zie; komt door al die PHP topics natuurlijk :)

• RickN
Op maandag 17 december 2001 12:01 schreef DiFool het volgende:

[..]

Op de 1 of andere manier is dit de eerste keer dat ik dit topic zie; komt door al die PHP topics natuurlijk :)
Aah, en Twilight Burn heeft natuurlijk wijselijk z'n mond gehouden >:)

Verwijderd

[Twilight burn mode]
[/Twilight burn mode]

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 11:58 schreef RickN het volgende:

[..]

jepz
jullie wel :)
maar in alle mail heeft het goed gestaan
er zat hier alleen een klein foutje in

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 17 december 2001 11:59 schreef ACM het volgende:
Het probleem is dat topix het voor elkaar krijgt volledig legale html helemaal te verpesten...
sure sure.. als er geen weg uit meer is kan je altijd nog topix de schuld geven.. gebeurd nu altijd :+

Back In Black!

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op maandag 17 december 2001 11:43 schreef dusty het volgende:

[..]

*hides*
ach man in html-de al toen javascript nog uitgevonden moest worden }:O

;)

• wasigh
  • Niet online

wasigh

wasigh.blogspot.com

Op maandag 17 december 2001 11:59 schreef ACM het volgende:

[..]

/note voor nieuwe forum.

zet er een optie in om nl2br aan en uit te zetten ;)

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 11:49
Op maandag 17 december 2001 12:13 schreef DiFool het volgende:
[Twilight burn mode]
[/Twilight burn mode]
Heb dit topic al eerder gezien, maar ik vond het idd ook al vreemd dat in de email van opdracht 1 stond dat ik 3e was. Maar goed - meedoen is belangrijker dan winnen...
Maar waarom je dat nou "Twilight Burn mode" noemt :?

• dusty

dusty

Celebrate Life!

Op maandag 17 december 2001 12:33 schreef wasigh het volgende:
ach man in html-de al toen javascript nog uitgevonden moest worden }:O

;)
En nog steeds HTML niet onder de knie :+

Back In Black!

• RickN
Op maandag 17 december 2001 14:13 schreef Twilight Burn het volgende:

[..]

...meedoen is belangrijker dan winnen...

[..]
Yeah right, en geld maakt niet gelukkig zeker... >:)

• Munters
  • Laatst online: 17-08 13:56
Hoe kunnen er nu 3 personen in het klassement staan die 0 maal iets ingestuurd hebben?

Jammer -ik lees het net pas- dat je geen aftrek krijgt voor meerdere malen -foutief- insturen. Zo wordt het wel aantrekkelijk om maar vast wat in te sturen om de bonus proberen te krijgen.

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 15:18 schreef Munters het volgende:
Hoe kunnen er nu 3 personen in het klassement staan die 0 maal iets ingestuurd hebben?
TheSwitch is op eigen verzoek verwijderd
en wat tomato & creepy erin doen is mij ook onbekend?
Jammer -ik lees het net pas- dat je geen aftrek krijgt voor meerdere malen -foutief- insturen. Zo wordt het wel aantrekkelijk om maar vast wat in te sturen om de bonus proberen te krijgen.
tja kleinigheidjes hou je altijd

Verwijderd

Ff een request : ik had als totaalstand graag 2 tabellen gezien : ene puur met juiste/foute oplossingen en bijhorende punten, en dan maar deze met bonuspunten.
Want ik merk in tabel 2 dat Munters maar 1 keer meedeed, een goed resultaat inlevert, en nog 3 bonuspunten krijgt omdat ie snel is, en dus al op 5 zit. Ik heb 2 goede ingeleverd, heb daarmee 4 punten vergaard, en dat is dus minder waard ? Hmm... Kan ik er wat aan doen dat ik gedurende de week absoluut geen tijd heb omdat ik lang moet werken ?? En dus bijgevolg altijd zowat als laatste moet indienen ? Terwijl een student in blok bvb tijdens de week kan proggen ?? Vat het aub niet op als een aanval, want dat is het absoluut niet, op niets of niemand. Het is maar ff m'n mening verkondigen :)
Om ff mijn point te illustreren, beschouw het ff zo : stel dat jij 2 maand gewerkt hebt, en daar een behoorlijk salaris voor gekregen hebt. Iemand anders werkt ook voor hetzelfde maandsalaris, en die werkte nog maar 1 maand, maar deed wel ff iets goed en die zou na die ene maand meteen een stuk meer krijgen dan jij in die 2 maand verdiend hebt ? Where's the logic ??

Eigenlijk zou deze volgens mij ideaal zijn :
Geef bonuspunten zoals je nu doet. Geef ook punten voor juiste oplossingen en strafpunten voor foutieve, terug net zoals nu. Stel een tabel op volgens aantal behaalde punten (dus reken ff die bonuspunten niet mee) maar sorteer mensen met een gelijk aantal punten wel via hun bonuspunten. En daarna eventueel nog op aantal inzendingen. Volg je nog :P
In SQL termen : eerst een 'group by punten', en dan per 'categorie' nog een 'group by bonuspunten' :+ Lijkt me het eerlijkste. Mensen die vaak meedoen en goede oplossingen inzenden staan dan wat hoger dan zij die bvb maar 1 keer meededen maar wel snel waren, en zij die vaak meededen en daarbij nog snel waren komen nog hoger te staan....
Ik heb er zo helemaal geen probleem mee dat Xalista en DiFool (en d'er zijn er nog wel een paar) bvb boven mij staan. Daar horen ze ook wel denk ik...
Maar dat iemand die 1 keer meedoet en de snelste is bijna net zoveel haalt als iemand die 3 keer meedoet maar niet snel kan zijn door z'n werk ofzo... mja, daar heb ik 't toch wat lastiger mee...

[edit]
Hmm, ik bedenk net dat m'n verhaal neerkomt op : de bonuspunten wegen meer door dan een juiste opgave, en dat klopt ergens niet :?. Dus geef 4 of 5 punten voor een juiste opgave ipv 2 en 't is opgelost :Y)

Verwijderd

Ik wilde even melden dat ik met opgave 3 niet meedoe (1 heb ik ook al niet meegedaan). Wellicht is opgave 4 ok genoeg (ok=ik heb tijd && ik kan iets leuks bedenken).

Maare, dat geHTML van wazig, kunnen we met zo'n club met transformeerders niet een mooi xsl-etje voor 'm maken, zodat ie alleen maar iksemel in hoeft te typen?

• D2k

D2k

Op maandag 17 december 2001 21:29 schreef Doekman het volgende:
Ik wilde even melden dat ik met opgave 3 niet meedoe (1 heb ik ook al niet meegedaan). Wellicht is opgave 4 ok genoeg (ok=ik heb tijd && ik kan iets leuks bedenken).

Maare, dat geHTML van wazig, kunnen we met zo'n club met transformeerders niet een mooi xsl-etje voor 'm maken, zodat ie alleen maar iksemel in hoeft te typen?
we hebben een jurysysteem (jRobert is er mee bezig) maar het is nog niet helemaal af
vandaar :)
maar het komt allemaal automagisch zelf met mail en al

• Munters
Op maandag 17 december 2001 21:33 schreef D2k het volgende:

[..]

we hebben een jurysysteem (jRobert is er mee bezig) maar het is nog niet helemaal af
vandaar :)
maar het komt allemaal automagisch zelf met mail en al
Dat is zeker opgave 4? *D

Overigens ben ik het met _piranha_ eens dat die bonus voor snel inleveren te hoog is. (Dat ik daardoor inmiddels boven hem sta is wel terecht natuurlijk ;))

Uit een heldere opzet met begrijpelijke algoritmes volgt logischerwijs een correct programma. Testen daarentegen kan enkel gebruikt worden om fouten aan te tonen.

Verwijderd

Op maandag 17 december 2001 23:38 schreef Munters het volgende:

Overigens ben ik het met _piranha_ eens dat die bonus voor snel inleveren te hoog is. (Dat ik daardoor inmiddels boven hem sta is wel terecht natuurlijk ;))
Eigenlijk is de score voor een juiste oplossing te laag :P
Want anders moet je met fracties van punten gaan werken in de bonusverdeling...
Wel tof dat je 't met me eens bent, ook al zou 't jou benadelen tov mensen zoals mij (terecht natuurlijk >:) ). En misschien sta je idd terecht boven mij hoor (maar dan om een andere reden dan 'toevallig' bonus gekregen door ff snel te zijn)... maar dat zien we dan wel na opgave 3 :)

• Munters
Op dinsdag 18 december 2001 19:34 schreef _piranha_ het volgende:

[..]

Eigenlijk is de score voor een juiste oplossing te laag :P
Want anders moet je met fracties van punten gaan werken in de bonusverdeling...
Wel tof dat je 't met me eens bent, ook al zou 't jou benadelen tov mensen zoals mij (terecht natuurlijk >:) ). En misschien sta je idd terecht boven mij hoor (maar dan om een andere reden dan 'toevallig' bonus gekregen door ff snel te zijn)... maar dat zien we dan wel na opgave 3 :)
De puntentelling is m.i. gewoon niet goed.

Mijn voorstel: punten geven voor een goede oplossing:

3 punten voor correct, 1x insturen
2 punten voor correct, 2x insturen
1 punt voor correct, overig
0 punten fout fout antwoord.

En dan bonuspunten voor de "beste" oplossingen. In opgave 3 is dat bijvoorbeeld:
1 bonuspunt voor antwoorden zonder overbodige haakjes.
3, 2 en 1 bonuspunt voor de 3 snelste (efficienste) oplossingen.

Dat zou m.i. veel interessanter zijn.
Zo heb ik een idee voor een andere opzet van mijn programma voor opgave 3, dat zou in de worst-case (input van 7, geen oplossing mogelijk) een factor 20 kunnen schelen.

Dan krijg je leuke afwegingen: riskeer ik 1x extra inzenden (kost een punt), om bij de snelste oplossingen te kunnen komen.

Maar waarom zou ik nu? Mijn oplossing is al goedgekeurd. :z

• chem
  • Laatst online: 27-08 13:53

chem

Reist de wereld rond

Nee, excell maakt lekkere html :P

van D2k:

<table><tr><td>nickname</td><td>totaal</td></tr><tr><td>MrX</td><td>-2</td></tr><tr><td>Oisyn</td><td>-1</td></tr><tr><td>BalusC</td><td>-1</td></tr><tr><td>MarcJ</td><td>-1</td></tr><tr><td>Limoentje</td><td>-1</td></tr><tr><td>Avater</td><td>-1</td></tr><tr><td>Franklin</td><td>-1</td></tr><tr><td>Borganism</td><td>1</td></tr><tr><td>Joshua30</td><td>1</td></tr><tr><td>eXoR</td><td>1</td></tr><tr><td>kvdveer</td><td>1</td></tr><tr><td>bigtree</td><td>2</td></tr><tr><td>doekman</td><td>2</td></tr><tr><td>marcusK</td><td>2</td></tr><tr><td>$n@p$hot</td><td>2</td></tr><tr><td>FlyingDutchman</td><td>2</td></tr><tr><td>_piranha_</td><td>3</td></tr><tr><td>Xenophage</td><td>3</td></tr><tr><td>crashburn</td><td>4</td></tr><tr><td>TwilightBurn</td><td>5</td></tr><tr><td>Orphix</td><td>5</td></tr><tr><td>Dash2in1</td><td>6</td></tr><tr><td>Munters</td><td>7</td></tr><tr><td>Difool</td><td>10</td></tr><tr><td>Xalista/RickN</td><td>12</td></tr></table>

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1