www.tradealliance.nl
Verwijderd
Jep ik geloof dat het wel werkt! Alleen AMD garandeerd niks. Officieel ondersteunen ze geen SMP, maar stiekem doen ze dat wel
NEt als de thunderbirds
Op woensdag 05 december 2001 10:54 schreef Ridge het volgende:
Omdat ik gelijk een slot kreeg na het openen van deze topic en een vage url naar google.com waar ik dus niet het bevredigende antwoord kreeg probeer ik het nog een keer.
Verwijderd
Staat nog veel meer gewoon ff zoeken. Ik denk zelf dat het wel kan, alleen vraag ik me af hoe goed het gebruik maakt van dual CPU?The earlier T-bird and Duron (Spitfire) cores had some SMP capability, however they won't be certified for SMP systems. It is quite possible that their SMP support was spotty; or more likely they may not have supported the MOESI cache coherency protocol.
of
I remember reading something about SMP Duron's months back on some site. Technically speaking the AMD engineers said that there was no reason that durons couldnt work in SMP configuration. At the time i read that they would have been talking about the spitfire core but I would say that the morgan core will be albe to do SMP as well.
Heeft iemand ervaring met die Duron's in SMP??
www.tradealliance.nl
Verwijderd
Als je toch dual proc wilt, dan heb je vaak toch redelijk wat geld over voor je computertje en dus ga je niet snel voor dual duron.Op donderdag 06 december 2001 10:34 schreef Ridge het volgende:
GUESS not?
Misschien wil die persoon, net als ik, eens experimenteren met het fenomeen multiprocessor... :-)
Ga toch fietsen.
Misschien heeft die persoon in de TWEE JAAR die er tussen zijn vraag en jouw post liggen al heel wat geëxperimenteerd 
Ik experimenteer even of ik zo'n oud topic ook op slot krijg.... Ja, zowaar!
Ik experimenteer even of ik zo'n oud topic ook op slot krijg.... Ja, zowaar!
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()