Toon posts:

exchange vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi iedereen, ik ben werkzaam op een bedrijf met een exchange server..
en zitten 2 firma's op een wan aangesloten..
wat nu mijn vraag is, is kan er een nieuwe pop acount door worden gesluisd naar een emailadres hier op de zaak?
ik heb iets gezien van een pop3 connector, maar daar word ik ook niet echt wijzer van, kan iemand me helpen?

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Wat bedoel je precies ?
Je hebt in je Exchange een user genaamd 'pietje' en je wilt dat de server automagisch mail ophaalt bij pop.provider.nl met userID Jantje en password marietje, vervolgens deze mail in de inbox van 'Pietje' ??

Dan heb je een pop3 connector nodig idd.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Verwijderd

Topicstarter
jah zoiets bedoel ik, en nu heb ik er ook al een acount ingezet, voor 1 client(jos)daar moet hij dan heen gaan
maar ik denk niet dat die pop3 connector iets doet, hij stuurd nl. nix naar die gebruiker

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:18

m0nk

16-09-2003 15.15

als het exchange 2000 is gaat dat niet, die haalt geen pop mail binnen, daarvoor heb je third party software nodig die de popmail binnenhaalt en doorstuurt naar exchange, zoals POPBeamer of POPcon.

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

POPBeamer werkt perfect, heb ik ook draaien

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Topicstarter
ik nu ook :D, maarja moeten we na 30 dagen maar verder kijken

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op woensdag 05 december 2001 10:26 schreef MastahBlastah het volgende:
als het exchange 2000 is gaat dat niet, die haalt geen pop mail binnen, daarvoor heb je third party software nodig die de popmail binnenhaalt en doorstuurt naar exchange, zoals POPBeamer of POPcon.
hangt er maar net vanaf, als je de SmallBusiness versie van Exchange 2000 hebt, dan krijg je er een (MS) pop connector bij kado!

dit ter info

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1