ik vind het wel jammer dat je geen score's meer krijgt voor al dat goud wat je vind (zoals in Wolfenstein wel was)
(btw wat krijg je door al die secrets enzo)
(btw wat krijg je door al die secrets enzo)
Verwijderd
]Op woensdag 05 december 2001 09:56 schreef arko19 het volgende:
wat ik mis is maps met wagens en vliegtuigen enz waar je in kan , voor de rest is het haast perfect
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
het is volgens mij een aangepaste Quake3 engine hoorOp woensdag 05 december 2001 10:20 schreef Kees het volgende:
wat ik mis is een compleet nieuwe engine, deze quake engine is al zo verouderd, het is hoog tijd voor een compleet nieuwe engine.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
ik zie nooit bloed vloeien, als ik ze zie schiet ik en duik weg, schiet een tweede keer en ze zijn doodOp woensdag 05 december 2001 10:25 schreef arko19 het volgende:
Ohja ! en dat als je op een soldaat schiet dat je ook echt het bloed zit vloeien en dat wond zit net zoals in Sof
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Inderdaad, die zombies voegen echt niks toe aan het spel (zeker niet aan het realisme). Verder zou het inderdaad tof zijn om voertuigen te kunnen besturen. Maar dan gaat het spel zeker veel lijken op NOLF (wat erg goed was).Op woensdag 05 december 2001 11:00 schreef devv05 het volgende:
ze hadden die zombie/supersoldier rotzooi weg moeten laten.. vooral die supersoldiers slaan compleet nergens op.. vind het echt zonde van het spel, wat zo goed begon..
___________________________*
moet je 'm kopenOp woensdag 05 december 2001 11:19 schreef koper137 het volgende:
ik mis een cd-key voor multiplayaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
ik ook waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaOp woensdag 05 december 2001 11:19 schreef koper137 het volgende:
ik mis een cd-key voor multiplayaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
Bier, Whiskey en Metal!!
Idd, dat gaat dus stukken beter worden, tenminste alleen Duitsers neerknallen.Op woensdag 05 december 2001 11:33 schreef LooneyD het volgende:
volgens mij wacht iedereen hier ook op Mohaa![]()
![]()
![]()
22 januari (vet kut dat ik net 7 januari jarig ben)
dan ben je nog lang bezig :xOp woensdag 05 december 2001 11:53 schreef Lord_Mithril het volgende:
wat ik mis?
een game waar je een tijd over doet om verder te komen.
ik deed al langer over de demo van wolf1...
de moeilijkheidsgraat is gewoon te makkelijk. op medium het spel in 2 dagen uitspelen? makkelijk.
Verwijderd
Exact. Ik mis bijvoorbeeld goede levels. Of duitssprekende duitsers.Op woensdag 05 december 2001 11:00 schreef Albinoraptor het volgende:
Ik mis alles wat een goede shooter hoort te bezitten.
Deus Ex en NOLF zijn zoveel beter.
Zelf als ik nu Half Life speel vind ik het beter.
Ik vind dat RTCW verscrikkelijk zuigt.
Ik vind sommige mods beter dan deze rotzooi.
Verwijderd
Of om gewoon op je gemak ff lekker te knallen. Bots zijn toch wel een gemis jah!Op woensdag 05 december 2001 10:19 schreef MarcoM het volgende:
bots in de multiplayer levels
ik ben niet zo goed en zit op modem
De multiplayer maps zijn wel goed hoorOp woensdag 05 december 2001 12:00 schreef Trashbash het volgende:
[..]
Exact. Ik mis bijvoorbeeld goede levels. Of duitssprekende duitsers.
Verwijderd
/godOp woensdag 05 december 2001 11:57 schreef Kees het volgende:
[..]
dan ben je nog lang bezig :x
had het spel in twee sessies van 3/4 uur uit
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
kopen? ik koop alleen hele!!! goeie games zoals quake 3! of c&cOp woensdag 05 december 2001 11:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
moet je 'm kopen
___________________________*
Verwijderd
dan moet je ook niet zeurenOp woensdag 05 december 2001 12:49 schreef koper137 het volgende:
[..]
kopen? ik koop alleen hele!!! goeie games zoals quake 3! of c&c
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Verwijderd
wat er dan van over blijftOp woensdag 05 december 2001 13:51 schreef LaptopDude het volgende:
Ik mis afgehakte lichaamsdelen [sof] ik mis heel veel bloed, ik mis een goede einde, ik mis een betere heinrich, ik mis voertuigen maar voor de rest is dit een top spel
Verwijderd
Verwijderd
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
🌞🍃
Verwijderd
"If you don't know where you are going, any road will take you there"
There is no magic.
Verwijderd
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
jij hebt inderdaad de VULCAN gemist...!!! als je die hebt, ben je wel weer eventjes zoetOp woensdag 05 december 2001 15:54 schreef dtjiang het volgende:
die grote ronde machine geweer
die wouden ze wel, maar konden ze er niet indoen ivm de verhaallijn, je hebt hem al doodgemaakt in wolfenstein3DOp woensdag 05 december 2001 16:14 schreef jordyb het volgende:
Ik mis:
- Hitler (serieus)
damn..??!!! mijn ping is bij de meeste servers gewoon 1..!! dit lijkt meer op een bug maar de rest zit ook tussen de 30 en 50... kutservers zitten boven de 100Op woensdag 05 december 2001 10:59 schreef jbalk het volgende:
Ik mis een lage ping in RTWC
Ik heb altijd een ping hoger dan 200
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
...
Verwijderd
Always outnumbered, never outgunned!
die gast is helemaal niet irritant...gewoon circel strafen met je venom en tesla en je wint (venom hoef je niet eens te herladen)Op donderdag 06 december 2001 08:27 schreef HlpDsK het volgende:
en die eindgozert is irritant met z'n health-vretende spookjes. Ik heb een halve marathon gerend in het eindlevel.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
En dan is je ammo op. Of speel jij op Easy ..Op donderdag 06 december 2001 08:33 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
die gast is helemaal niet irritant...gewoon circel strafen met je venom en tesla en je wint (venom hoef je niet eens te herladen)
Verwijderd
Waar ik verbaast over was was dat je in de kroeg (level 1.2 volgens mij) een oud ss-mars hoort ("Die fahne hoch, die reien fest geslossen", het Horst Wessel Lied).Op donderdag 06 december 2001 08:27 schreef HlpDsK het volgende:
Een screencapture mode die niet in 80% van de gevallen een zwart scherm wegschrijft
Ik heb RTCW zojuist uitgespeeld. UberSoldatjes zucken hard, en die eindgozert is irritant met z'n health-vretende spookjes. Ik heb een halve marathon gerend in het eindlevel.
Wel heel goede muziek. Op een gegeven moment ben je in het dorp van Paderborne. En de radio speelt "Für Elise". En nog mooier: De grammafoon speelt een heel bekend deuntje daar.
Weet iemand trouwens welk klassiek stuk dat is?
[afbeelding]
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.
PIII 800@804 Mhz
...
zal heus wel een patch voor uit komen.. hoop ik tenminsteOp donderdag 06 december 2001 10:03 schreef venoxxx het volgende:
Ik mis de nude-patch voor die SM-vrouwtjes
Duitser die Engels met een Duits accent spreken zijn inderdaad wel slecht
C:\>_
juist tot nu toe vind ik dat crypt level het vetste.....vooral met die vallen enzo....beetje Indiana Jones styleOp donderdag 06 december 2001 10:05 schreef dtjiang het volgende:
wat zeikt iedereen nou over die zombies ? vind het wel leuk even zo een afwisseling.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Jawel joh!Op donderdag 06 december 2001 10:19 schreef IceStorm het volgende:
Oh houd iedereen er rekening mee dat een REALISTISCHE first person shooter gewoon simpelweg niet werkt?
Verwijderd
Die is er alOp donderdag 06 december 2001 10:07 schreef vinnie_van_wham het volgende:
[..]
zal heus wel een patch voor uit komen.. hoop ik tenminste
Verwijderd
Ergesn bij het Radarstation oid hoor je zelfs een stuk uit een speech van Hitler.Op donderdag 06 december 2001 09:41 schreef udenjpg het volgende:
[..]
Waar ik verbaast over was was dat je in de kroeg (level 1.2 volgens mij) een oud ss-mars hoort ("Die fahne hoch, die reien fest geslossen", het Horst Wessel Lied).
Verwijderd
Die kun je downloaden op www.wolfenstein.nl!!!Op donderdag 06 december 2001 10:03 schreef venoxxx het volgende:
Ik mis de nude-patch voor die SM-vrouwtjes
Verwijderd
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Verwijderd
Da's IngeOp donderdag 06 december 2001 16:26 schreef mgfun het volgende:
Meer van dit:
[afbeelding]
Verder is het wel een leuk spel...
Verwijderd
Ik heb nog een paar keer op de 'use' knop gedrukt om te kijken of ze nog een bruikbaar object was. Helaas niet dus...Op donderdag 06 december 2001 22:03 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Da's Inge
zal vast ook wel een patch voor komenOp vrijdag 07 december 2001 00:15 schreef mgfun het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar keer op de 'use' knop gedrukt om te kijken of ze nog een bruikbaar object was. Helaas niet dus...
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Ghehehe, jij ook alOp vrijdag 07 december 2001 00:15 schreef mgfun het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar keer op de 'use' knop gedrukt om te kijken of ze nog een bruikbaar object was. Helaas niet dus...
Waarom? Als hij al dood was, wat heb je nu dan nog te zoeken bij al die Duitsers?Op woensdag 05 december 2001 23:10 schreef KnEuTeR het volgende:
die wouden ze wel, maar konden ze er niet indoen ivm de verhaallijn, je hebt hem al doodgemaakt in wolfenstein3D
LOLOp donderdag 06 december 2001 08:45 schreef dtjiang het volgende:
"nicht mein leben"
HahahahaOp donderdag 06 december 2001 10:03 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik ga me gewoon door die kut crypt heen cheaten gvd kutzombies
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Sterker nog, als 'ie al dood is kan 'ie niet op de radio zijn in dat radiostation level.Waarom? Als hij al dood was, wat heb je nu dan nog te zoeken bij al die Duitsers?
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Verwijderd
Da's een toespraak van de Reichstag uit 1933.Op vrijdag 07 december 2001 12:07 schreef General_Freakazoid het volgende:
[..]
Sterker nog, als 'ie al dood is kan 'ie niet op de radio zijn in dat radiostation level.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq