Verwijderd

Topicstarter
Ok, de Creative Nomad IIc wordt dus niet meer geleverd in Nederland. Als ik em nou bij Creative America bestel ($89 = fl.220,-) en laat em naar iemand shippen in Amerika (die ik ken). En die gene stuurt em door naar mij in Nederland. Ga ik hier problemen mee krijgen of niet? Ik wil dat ding hebben en op deze manier is het nog goedkoper ook of denk ik verkeerd :?

Verwijderd

Je moet wel de verzendkosten in het oog houden... Die willen nog wel eens oplopen...

Douane hoef je je iig niet druk om te maken...

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Laat ze ff op de doos zetten dat er educationel of hoe je het ook schrijft dingen inzitten, gift kan ook. Dan hoef je geen invoerzooi te betalen enzo

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Ok, de verzendkosten naar die gast toe (binnen amerika) lijkt me niet zo veel, en dan naar nederland.. Nou dat ding weegt 89gram dus het hele pakket zal niet ZO zwaar zijn, lijkt me niet dat dat 80piek hoeft te kosten allemaal. Dus dan heb ik em nog voor 300piek. toch?
Ik ga het wel doen denk ik. Tenzij er nog iemand zegt dat het een slecht idee is :P

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-12 14:59
Op woensdag 05 december 2001 09:53 schreef BeeYeF het volgende:
Ok, de Creative Nomad IIc wordt dus niet meer geleverd in Nederland. Als ik em nou bij Creative America bestel ($89 = fl.220,-) en laat em naar iemand shippen in Amerika (die ik ken). En die gene stuurt em door naar mij in Nederland. Ga ik hier problemen mee krijgen of niet? Ik wil dat ding hebben en op deze manier is het nog goedkoper ook of denk ik verkeerd :?
Waar denk je problemen mee te kunnen krijgen? Hoogstens met de douane maar ik zou niet weten waarom ze het niet door zouden laten. Creative America zal wel niet naar Nederland shippen maar dat probleem heb je ondervangen.
Mocht de douane het toch blocken zullen ze wel zo vriendelijk zijn om het pakje te retouneren naar de afzender. Ik ken iemand die heeft geprobeerd om een Rolex naar Amerika te sturen (geen replica) en om de een andere vage reden is dat niet toegestaan. :? Hij kreeg hem toen netjes teruggestuurd... Verzendkosten vallen denk ik nog wel mee, valt vast wel wat over te vinden op www.fedex.com oid.

no animals were harmed during the production of this message

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:31
Op zo'n oplossing zit ik nu ook te w88... wil de nomad eigenlijk al een tijdje, nu ben ik eindelijk over de brug (heb geld etc) en dan is ie niet meer te koop :( :'(

Kunnen die kennisen in de VS er niet nog 1tje sturen (al dan niet bij die van jou of wat dan ook) misschien kunnen we in de shipkosten delen ;)

laat het maar horen als het kan
mail of icq is ook prima
thx

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

hmmm had ergens een duitse site gzien.. STAAT wel ergens op dit forum IETS VAN: UIT DUITSLANDD IMPORTEREN

dara hebben ze hem nog wel dus....

en als je denk ikg oed zoekt issie in NL nog wel te koop..

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 09:57 schreef ViLNiuS het volgende:
Je moet wel de verzendkosten in het oog houden... Die willen nog wel eens oplopen...

Douane hoef je je iig niet druk om te maken...
NOT!!!

De wijze van handelen bij invoer is veranderd!!!

Hier kwam ik onlangs onaangenaam mee in aanraking bij het bestellen van DVDs in het buitenland. kort samengevat:

Over ALLES wat jou wordt toegestuurd, gift of niet moet BTW en invoerrechten worden betaald. Niet alleen over de waarde van de goederen maar ook over de verzendkosten. (Zie eventueel www.belastingdienst.nl onder douane voor info over BTW tarieven enzo, je kan ze ook gewoon bellen, dat werkt uitstekend). Die invoerrechten zijn 4% maar de BTW tarieven varieren van het product.

MAAR: Gelukkig is dit te omzeilen -> zorg dat de waarde van het pakket onder de $15 wordt gesteld. Bij een hogere waarde wordt het voor de belastingdienst pas interessant en wordt er naar gekeken. Dit werkt dan ook prima voor mij. 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Ja gelukkig heb ik het nog niet gedaan. Ik heb Creative Europe een mailtje gestuurd en gevraagd waarom ie niet meer te koop is.

dit kreeg ik terug
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Dear Customer,

unfortunately we are out of stock of this product.

We expect to sell the Nomad IIc 64MG in about one week.

I thank you for contacting us.
Best Regards
Lara Siffredi
Creative Labs Europe Online-Sales

met 64MG bedoelt ze denk ik 64MB, aangezien de B en G boven elkaar zitten op je keyboard :P

op een site van een duitse shop staat de IIc 32MB voor 133,95 euro hier maar de 64MB ook voor 133,95 euro hier ! en daar staat ook dat ie over een week leverbaar is. (de 32MB versie staat niet in het menu meer bij die shop, ik kwam bij de link via een duitse prijsvergelijkingssite) Dus ik denk dat ze die 32MB versie niet meer maken en de 64MB versie voor de zelfde prijs gaan verkopen ofzo :P ik wacht dus nog ff een week.

misschien heeft iemand hier wat aan misschien niet maar ik denk ik post het ff.

Verwijderd

hmmm MG heet ook die ene speler met dat gare ronde lcd TOCH?!

Verwijderd

Topicstarter
je hebt 'IIc' en 'II MG'

dus 'IIc 64MG'....... lijkt me niet he.. had trouwens wel verwacht dat iemand dat zou zeggen

Verwijderd

hmm scheelt ook maar een C en volgens mij is die er wel..
gewoon zonder radio weer..

Verwijderd

Topicstarter
de IIc 64MB is er ook

waar zou die 64 anders op slaan

maargoed laat maar

Verwijderd

Topicstarter
code:
1
2
3
4
Nomad IIc 64MG ?? Don't you mean Nomad IIc 64MB ?

So if I'm understanding well, the IIc 32MB version won't be produced anymore
but the IIc 64MB will take over. right?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Dear Customer,

That's right. We will sell the Nomad IIc 64MB in a few days.

I thank you for the interest you have in our products.
Best Regards
Lara Siffredi
Creative Labs Europe Online-Sales

*D :9~ :9 :P

Verwijderd

wel veel verzendkosten

Verwijderd

Topicstarter
denk het niet, ook geen invoerrechten aangezien het binnen de EU is.

en shops zoals mp3man.nl zullen deze ook wel gaan bestellen denk ik.
Pagina: 1