Toon posts:

Koeltechniek < 1 sone voor Athlon 1800+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hier niewe superkoele aparaten dus: http://www.verax.de/Produkte/produkt_uebersicht.htm <-- Kijk dit even na, geschapen voor o.a. AMD 1800+, maar dan wel met een maximaal 20dBA; dat moet toch een weldaad zijn voor onze oortjes!!

Overigens, ik ben niet zo`n speurneus- c't schreef erover in de laatste uitgave. Terwijl ik hier niets voor beur, moet ik toch even zeggen dat het blad, c't, volgens mij het enige echt eerlijke computerblad is. Daarmee bedoel ik: geen gefinancierde testen door de best geteste hardwarefabrikant (...)

Kan iemand mij ook vertellen waarom de behoorlijk belachelijke inlog-methode uit is ontstaan? Ik wilde gewoon even helpen met dit hierboven te melden, maar ik ben dus + - 35 minuten verder, om neindelijk even behulpzaam te kunnen zijn. Moet dat zo!? Heeft dat nou nut? Ik denk dat 80% van de "vrije" bezoekers die moeite niet neemt...

Verwijderd

Die koeler mag dan wel stil zijn (heb het stuk ook in de C'T gelezen), maar ik betwijfel of het net zo goed koelt als een Alpha PAL8045T + Papst 8412NGML (19dBA). Ik bedoel dus dat er al producten zijn op de markt die CPU's heel stil EN goed kunnen koelen *D

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Op woensdag 05 december 2001 08:47 schreef Nillfist het volgende:
[..]

Kan iemand mij ook vertellen waarom de behoorlijk belachelijke inlog-methode uit is ontstaan? Ik wilde gewoon even helpen met dit hierboven te melden, maar ik ben dus + - 35 minuten verder, om neindelijk even behulpzaam te kunnen zijn. Moet dat zo!? Heeft dat nou nut? Ik denk dat 80% van de "vrije" bezoekers die moeite niet neemt...
Ach, de volgende keer is het weer makkelijker... ;)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Kan nergens de lucht verplaatsing van die dingetjes vinden...

* CrashOne wil deze wel eens in een test lang zien komen...

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
-Ach, de volgende keer is het weer makkelijker...

Haha ja da`s waar... Maar ik moet toegeven, dat ik pas de uitleg van het systeem van deze site, heb gelezen na mijn posting. Het is hier toch wel druk bezocht zeg! Dochditterzijde...

Ik heb ook wel interesse in zo`n test, zeker als die organisatie van het testpilotenteam nu eens wat aandacht schonk aan hun artikel en eens wat verder keek dan slechts dat wat hen wordt toegezonden als zijnde promotie materiaal, want volgens mij zijn er veel meer en betere manieren om het spul te koelen. Maar die staan lang niet allemaal in het pc-schap. Ik hoop overigens dat ik ernaast zit, met mijn idee over die organisatoren, maar ik vrees het ergste.

• bugs
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Heb je de prijs bekeken? 88DM voor een fannetje is toch wel heel erg veel vind ik.

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-> PMG :).

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 16:57 schreef bugs het volgende:
Heb je de prijs bekeken? 88DM voor een fannetje is toch wel heel erg veel vind ik.
vind ik ook
Pagina: 1