hcc dagen, zaakje met 2e hands laptops

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik was op de hcc dagen, en daar was een zaakje die 2e hands laptops verkocht. Ze hadden van die hele dunne, een paar van HP, zo'n toshiba portege en nog wat laptops.
Ze waren dus niet nieuw, maar er zat nog wel iets van een p3 600 ofzo in. Nu wil het toeval dat ik toen geen laptop zocht, maar nu wel. En ik heb niet onthouden hoe dat zaakje heette...dus, weet iemand dat toevallig?
thanx alvast.

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 16:04
Nope soz, ben het vergeten maar ze stonden volgens mij in de Mycom hal?

MacBook Pro 14" 2021

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 10:40

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op woensdag 05 december 2001 08:40 schreef RdB het volgende:
Ik was op de hcc dagen, en daar was een zaakje die 2e hands laptops verkocht. Ze hadden van die hele dunne, een paar van HP, zo'n toshiba portege en nog wat laptops.
Ze waren dus niet nieuw, maar er zat nog wel iets van een p3 600 ofzo in. Nu wil het toeval dat ik toen geen laptop zocht, maar nu wel. En ik heb niet onthouden hoe dat zaakje heette...dus, weet iemand dat toevallig?
thanx alvast.
Stuur ff een mailtje naar de HCC...

Cogito Ergo Credo

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 11:17

Gutteguttegut

CEO of TFD

Misschien bedoel je Device?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• joop3
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-01 16:52

joop3

Was dat dat 2de hands standje waar ze die laptops met duitse toetsenbord layout verkochten?

Verwijderd

Volgen mij ook device heb ik onthouden omdat het een klant van ons is

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:25
Bedoel je die stand waar ze allemaal dozen op hadden staan met stickers op de dozen waar op stond wat er allemaal miste?

Verwijderd

ik heb zelfs een prijslijst gevonden van device tijdens de hcc maar ik weet niet hoe ik hem moet laten zien (foto bijvoegen) wel kan ik je een mailtje sturen met de prijslijst

Verwijderd

Is er geen plattegrond van de HCC dagen met wie waar stond.

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
he sloezz, stuur die prijslijst maar met de mail ja, als je zou willen. Mij mail adres staat wel in m'n profile dingetje.

ik heb eigenlijk niet meer echt een goed idee waar die luitjes nou precies stonden. Ik heb nog wel een platte grond, maar daar kan ik dus niet veel mee.

maar het kan inderdaad heel goed device zijn geweest, als ik die homepage bekijken. Alleen jammer dat ze daar niet bij hebben staan welke types laptops ze hebben..er staat alleen wat er in zit.

Verwijderd

als het goed is heb je zo ongeveer nu het mailtje ontvangen
Pagina: 1