HEEEEEEEEEEELP. Ik ben bezig met een flash 5 site. Nou ziet er best leuk uit en zo en IK HEB GABACK UPT. Maar tijdens mijn laatste werkzaamheden crashte mijn lieve powermac G4. Nu kan ik mijn file niet meer openen. Ik weet dat het een common problem is bij flash, maar ik wil nu wel ooit eens een keer een oplossing. Ik ben 10 jaar ouder geworden in twee dagen, dus heeeeeeeeeeeeeelp:'(
Denk dat je dan gewoon pech hebt..
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Bedoel het niet als flame, maar denk eerder een common-MAC-probleem. Las het al eerder en heb het in de tijd dat ik in de studio werkte het wel met elk bestandstype gehad. Zal wel iets met de filehandling te maken hebben. Als je maar 2 dagen werkt kwijt bent valt het in elk geval nog mee. Heb het in elk geval op de PC nog niet gehad.
Volgende keer bij complexe projecten maar zorgen voor twee bestanden op de mac.
Volgende keer bij complexe projecten maar zorgen voor twee bestanden op de mac.
Verwijderd
Of gewoon op een pctje werken!Volgende keer bij complexe projecten maar zorgen voor twee bestanden op de mac.
Verwijderd
je kan evt nog proberen het bestand te renamen naar [naam].fla en op een pc proberen te openen, voor het geval dat.....soms wil de pc hem nog openen...maar anders...pech.Op woensdag 05 december 2001 08:34 schreef VinzGraz het volgende:
HEEEEEEEEEEELP. Ik ben bezig met een flash 5 site. Nou ziet er best leuk uit en zo en IK HEB GABACK UPT. Maar tijdens mijn laatste werkzaamheden crashte mijn lieve powermac G4. Nu kan ik mijn file niet meer openen. Ik weet dat het een common problem is bij flash, maar ik wil nu wel ooit eens een keer een oplossing. Ik ben 10 jaar ouder geworden in twee dagen, dus heeeeeeeeeeeeeelp:'(
* Yellow|A kijkt naar het project waar die nou aan werkt
01_iicd_home_v1.PSD
01_iicd_home_v2.PSD
01_iicd_home_v3.PSD
01_iicd_home_v4.PSD
01_iicd_home_v5.PSD
01_iicd_home_v6.PSD
Allemaal in een dag gemaakt, ik ben paranoia
Zit in elke ongeveer hetzelfdem steeds een uurtje of een te grote wijziging verder....
01_iicd_home_v1.PSD
01_iicd_home_v2.PSD
01_iicd_home_v3.PSD
01_iicd_home_v4.PSD
01_iicd_home_v5.PSD
01_iicd_home_v6.PSD
Allemaal in een dag gemaakt, ik ben paranoia
Zit in elke ongeveer hetzelfdem steeds een uurtje of een te grote wijziging verder....
|{ brrr }] |
Yellow, das alleen maar slim! Ik sla alles opeen file-server en locaal op. En dan ook om de vijftien minuten een nieuwe versie (is ook handig om grote stappen terug te kunnen kijken).
Back-up is the keyword.
Back-up is the keyword.
Verwijderd
Dan weet je vast ook dat je het regelmatig vergeet, of je gevoel voor tijd kwijt bent.Op woensdag 05 december 2001 17:29 schreef Nozzman het volgende:
Yellow, das alleen maar slim! Ik sla alles opeen file-server en locaal op. En dan ook om de vijftien minuten een nieuwe versie (is ook handig om grote stappen terug te kunnen kijken).
Back-up is the keyword.
Ik ken werkelijk niemand die het voor elkaar krijgt om steevast backups te maken, en al helemaal niet ieder kwartier.
Of je moet natuurlijk een ijzeren discipline en een steengoed geheugen hebben...
Laten we zeggen dat een paar stevige dramatische projecten me hebben gedwongen de zaken wat strakker aan te pakken. En idd, het gebeurt nog steeds weleens dat ik bijv. een PhShop bestand aan het brouwen ben en dan na een half-uur eruit knal.
Om het kwatier hou ik niet vol. Doe het regelmatig
Komt ook door traumatische dingen.
* Yellow|A dentk aan de keer dat Yellow door Brussel aan het crossen was en in paniek gebeld werd omdat iemand een van zijn backups had overschreven ...
* Yellow|A dentk aan de keer dat Yellow door Brussel aan het crossen was en in paniek gebeld werd omdat iemand een van zijn backups had overschreven ...
|{ brrr }] |
Pagina: 1