AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Trouwens, de Lite-On 12-10-40 bestaat wel!

Ok, ook weer lekker nuttig
Vooralsnog is de 2x die het maximum is van deze Arita schijfjes zowiezo te weinig (of zijn er ook cd-rw's met een schrijfsnelheid van 2 keer?)

Ok, ook weer lekker nuttig
Vooralsnog is de 2x die het maximum is van deze Arita schijfjes zowiezo te weinig (of zijn er ook cd-rw's met een schrijfsnelheid van 2 keer?)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Niemand die het weet?
Verwijderd
Ik kocht ooit een doos met 25 cd-rw's voor f 25,-- op een beurs. Lekker goedkoop vond ik; ondanks de aanduiding multispeed zijn ze slechts geschikt voor 2-voudige snelheid. Is weliswaar ook multi, maar ik was 4x gewend...
Verwijderd
klopt dan toch wel een beetje multi is meervoud van 1x dus hij is 2x zo snel te branden LOL
Vandaag bij Radio Modern 2 dozen gehaald voor EUR 12,40 elk. Snelheid wisten ze niet, maar als het niet goed was, mocht ik het terugbrengen.
Dat doe ik dus maar, want mijn Lite-On wilde maar op 2x branden

Ook de nieuwste firmware van de Lite-On hielp btw niet.
Dat doe ik dus maar, want mijn Lite-On wilde maar op 2x branden
Ook de nieuwste firmware van de Lite-On hielp btw niet.
Nee, een CDRW kun je ECHT niet over de maximum speed branden.
Met geen enkele brander overigens..
Met geen enkele brander overigens..
Mijn Arita CDRW's gaan op 4 speed. Zitten in een doosje met grijs/wit hoesje
Tha't's Write pakt ie ook op 4 speed en Mr. Platinum POS maar op 2 speed, maar dat staat er ook op...
brander gaat niet harder dan 4x
Tha't's Write pakt ie ook op 4 speed en Mr. Platinum POS maar op 2 speed, maar dat staat er ook op...
brander gaat niet harder dan 4x
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Als je Nero hebt kun je de maximumsnelheid snel bekijken via Recorder-Choose recorder. Als je schijfje erin zit laat ie daar de maximum speed zien. Met CDRidentifier kun je het ook zien.
CDRW's van meer dan 4-speed kom je nog steeds niet zo heel veel tegen dus misschien heb je inderdaad een verkeerd type gekocht. Ikzelf gebruik Nashua's van 4-10x (80 minuten) en die doen het goed.
CDRW's van meer dan 4-speed kom je nog steeds niet zo heel veel tegen dus misschien heb je inderdaad een verkeerd type gekocht. Ikzelf gebruik Nashua's van 4-10x (80 minuten) en die doen het goed.
Gewoon rösti
Hmm, zit wat in. Ik had in ieder geval niet genoeg naar boven gekeken om dat te zienOp zondag 10 februari 2002 19:44 schreef huppeldepup het volgende:
is dat wel nuttig om te reageren op een 2 maanden oude topic?
Gewoon rösti
Pagina: 1