Uh, geen van beiden heeft een divider van 1/5 en/of 1/6, dus dat kun je vergeten.
Verder dat het stabieler zou zijn, waar wil je dat aan merken ?
Als mijn computer 24uur per dag draaid en 7dagen de week en niet crashed, hoe wil een board dan stabieler zijn dan stabiel ?
Ook over de hoge FSB speeds weet ik nog niet zo zeker dat je dit ook met het SOLTEK gaat halen.
Mijn board wil in ieder geval op 195Mhz stabiel draaien, maar dan moet je wel je HD(s) op ATA33 of lager zetten wil je geen data corruptie krijgen.
Mijn pc draaid op 170Mhz FSB momenteel en dit is gewoon supersnel en stabiel.
Wat ik vreemd vind is dat als het SOLTEK zo goed en snel is, waarom bijna niemand dit board dan verkiest boven het EPOX ? Kijk maar eens op forums uit de USA en lees maar eens goed. Ik zie er niet veel in ieder geval.
Momenteel is het het EPOX 8KHA+ en het ABIT KR7A wat in trek is bij de meeste mensen. Het ABIT wat minder hier in Europa, maar dat zal nog wel komen.
Ik zou het voor mezelf dus niet waagen alleen maar based op een test van Tom's hardware.
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RTX 2060 SUPER - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 2x980PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB