Kan ik zonder enige problemen de monitorkabel eruit trekken als mijn PC aanstaat? Ik heb het geloof ik wel es gedaan, maar ik weet niet zeker of het "officieel" wel kan.
Mijn mening: als het niet nodig is doe het dan ook niet. Ik weet het dus ook niet zeker maar ik doe het altijd wanneer die uit staat.
Taal fouten inbegrepen ;)
Verwijderd
Moet geen probleem zijn op zich.
doe het ook wel eens bij de server
je monitor gaat dan gewoon op spaarstand.
wel in 1 keer rechtstandig eruit trekken
niet gaan wroeten.
doe het ook wel eens bij de server
je monitor gaat dan gewoon op spaarstand.
wel in 1 keer rechtstandig eruit trekken
niet gaan wroeten.
Ja, doe ik zo vaak nog nooit problemen mee gehad
Doe ik ook vaak.
Op school, als er klasgenoten achter me zitten met hun compie
Op school, als er klasgenoten achter me zitten met hun compie
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
ik doe het hier op mijn stage ook, 3 servers die het met dezelfde monitor moeten doen en we hebben geen switch kastje
maar tot nu toe nog geen problemen, zolang je destekker er maar in 1 keer uittrekt en weer indouwt. anders gaan die pinnetjes van de monitor kabel verrot
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Ik installeer vaak PC's naast de mijne en switch dan zo ook steeds de monitor, geen probs tot nu toe... Als de kabel d'r in 1x goed uit/in gaat moet dat geen probleem zijn...
Bnet pindle#2913
Da kan gewoon hoor!
No problemo!
Soms wil het niet als de resoluties van 2 pc's verschillen
No problemo!
Soms wil het niet als de resoluties van 2 pc's verschillen
Er zijn totaal (bijna) geen problemen mee 
zolang :
1. je eerst 3x over de gehele kabel strijkt
2. twee keer op de monitor tikt, om aan te geven dat er iets gaat gebeuren
3. het niet zondag tussen 6:17 en 7:03 is
Er zijn helaas wel enkele gevallen bekend dat ondanks deze handelingen het beeeld op desbetreffende monitor uitviel.
De enige oplossing bleek de kabel weer aansluiten om het beeld weer zichtbaar te maken
zolang :
Er zijn helaas wel enkele gevallen bekend dat ondanks deze handelingen het beeeld op desbetreffende monitor uitviel.
De enige oplossing bleek de kabel weer aansluiten om het beeld weer zichtbaar te maken
1+1+1 = 1
op een of andere manier maakt het bij de monitor niets uit maar bij bijvoorbeeld een printer *kun* je je parallelle poort vernielen, ik ben een keer terwijl een PC aanstond een beetje gaan wisselen met printerstekkers en toen heb ik de complete ISA bus van een mobo vernield. De COM poorten deden het niet meer, de LPT niet, de ISA sloten niet, alleen nog de PCI + keyboard ...
Zal vast zo'n Winbond of ALi I/O chip geweest zijn die daardoor kapot gegaan is ...
Zal vast zo'n Winbond of ALi I/O chip geweest zijn die daardoor kapot gegaan is ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
hahaha, dit ga ik proberenOp woensdag 05 december 2001 09:57 schreef Joto het volgende:
Er zijn totaal (bijna) geen problemen mee
zolang :
spanks!
Verwijderd
Ik doe dit echt ALTIJD
(met mijn testmonitoren wel 50 x per dag ofzo) ...heb er echt nog NOOIT problemen mee gehad
(met mijn testmonitoren wel 50 x per dag ofzo) ...heb er echt nog NOOIT problemen mee gehad
Pagina: 1