Toon posts:

ondertiteling

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik wil graag ondertiteling bij mijn DivX films. Heb bijvoorbeeld the Sixth Sense, de ondertiteling (sub-bestand) en Micro DVD. Heb echter geen idee wat ik moet doen. De hele search en een gedeelte van Internet al doorzocht, maar nergens in begrijpend nederlands een goede uitleg kunnen vinden. Iemand een idee?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:01

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Lees de handleiding van MicroDVD, daar staat het duidelijk in beschreven. Ik ben er ook zo achtergekomen.
In ieder geval moet je de subtitles als gewoon Ascii bestand in dezelfde directory zetten als je AVI file, en kan je via MicroDVD dan de subtitle activeren. De exacte uitleg staat dus, zoals gezegd, in de handleiding.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• wdulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05-2024
bij sommige releases zit er een ondertiteling bij van divx films. Heb zelf laatst tombraider met ondertiteling gelezen. Was wel engels maar de franse vertaling zat er ook bij. Nu is mij frans :( dus dat schoot niet op. Ik heb gekeken of ik de engels tekst in het bestand kon vertalen maar er stonden alleen onduidelijke tekens. De ondertiteling was na een installatie van een bestand geintegreerd in Windows mediaplayer. Het enige vage was dat ie me beeld omdfraaide als ik ondertiteling activeerde maar door eigenschappen kon dat weer terug gehaald worden.

Ja je weet het niet