Toon posts:

Digitale camera, advies

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben op zoek naar een goedekope, maar uiteraard goede digitale camera. Wat vinden jullie van dit model, het kost rond de 260 gulden (omgerekend van bef -> nl): http://www.jenoptik-camera.com/cgi-bin/print.cgi?url=/english/products/camera/jd350e

Goed? Slecht? Betere merken? Graag hoor ik het van jullie!

Verwijderd

Veel te weinig pixels. Voor 300 gulden heb je een trust photocam 1300 met 1.3 Mpixels, die heb ik zelf en die is denk ik heel wat beter. Nadeel is dat je er waarschijnlijk wel een smart media kaartje bij moet kopen want er zit er een bij van 2 MB waar ong. 15-20 foto's op kunnen. De max (niet-geinterpoleerde) resolutie van de trust photocam 1300 is iets van 1280x960 of zo iets.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 december 2001 23:39 schreef trinity het volgende:
Veel te weinig pixels. Voor 300 gulden heb je een trust photocam 1300 met 1.3 Mpixels, die heb ik zelf en die is denk ik heel wat beter. Nadeel is dat je er waarschijnlijk wel een smart media kaartje bij moet kopen want er zit er een bij van 2 MB waar ong. 15-20 foto's op kunnen. De max (niet-geinterpoleerde) resolutie van de trust photocam 1300 is iets van 1280x960 of zo iets.
Weet je misschien nog andere modellen? Want 20 fototjes vind ik eigenlijk maar weinig..

Verwijderd

Als je er een smart media card bij koopt kunnen er 100-150 op of zo. Maar de trust is de goedkoopste 1.3 megapixels, je hebt ook nog een digitale camera van kodak waar een lcd-scherm op zit en zoom, maar die is 400 gulden.
Ik heb even bij pricewatch gekeken en daar staat dat een 16 mb smart media kaart maar 29 gulden is, en zo'n kaart stop je gewoon in je fototoestel en op de 16mb-versie kunnen ongeveer 150 foto's of zo. Dus voor het aantal foto's hoef je het niet te laten, want zo'n kaartje kost niet veel meer.

Verwijderd

Ik heb pas ook zitten zoeken voor een digitale camera, en ik heb het een beetje rondgevraagd, en je kan het beste een 2.5 Mp of hoger nemen, anders is de kwaliteit veel te slecht. (zeggen ze) :? Maar die kan je niet voor zo goedkoop krijgen, en dus moet je het zelf weten, maar wil je een grotere formaat dan een normale foto, dan kan je veeeeeeel beter een 2.5 of hoger nemen. (8>

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:42

Exirion

Gadgetfetisjist

[topic=197979]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.