Toon posts:

Epson Color 760,geen zwart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Epson Color 760,en ik heb er een nieuwe zwarte cartridge in zitten ,maar sinds kort komt er weinig zwart meer op het papier,ook als ik de koppen schoon heb gemaakt.

Wat is er aan de hand?

Helpzzzz:'(

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:04

talin

ES-MA

zit ie er nog wel goed in ?

kan zijn dat ie los zit .

anders ziet ie denk ik verstopt ----> bonnetje = garantie !

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:05
Heel toevallig heb ik het ook sinds vanavond.
Tijdje geleden er een nieuwe in gezet.
En nu print ie ook geen zwart meer. Dat was met 2 printjes zo. Ik heb nog niets schoon gemaakt en ga dat nu ook nog niet doen. Ik kijk er morgen wel weer naar.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
ja, altijd hetzelfde met die epsons. |:( Je moet ECHT elke week een klein printje maken, zodat de gaatjes niet verstoppen.

Gewoon de zwarte kop blijven schoonmaken en dan weer een testprintje.

Zorg er wel voor dat de cartridge er goed inzit en het ontluchtingsstickertje goed verwijderd is.

succes.

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:05
Ja inderdaad na een paar keer spoelen werkte hij weer :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je met spoelen en waar mee?

• Vavoom
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2024
Je hebt ook zogenaamde "Cleaning Cartridges" voor Epson printers. Deze kun je bijna bij alle winkels waar ook cartridges verkocht worden kopen. Deze werken volgens mij wel goed.
Je stopt die Cleaning Cartridge in de printer en vervolgens ga je printen. Er komt dan niets op papier, maar in die cartridges zit bepaalde vloeistof. Even een nachtje laten intrekken en de volgende dag de zwarte cartridge er weer in, en printen maar!

Verwijderd

Topicstarter
Bestaan die dingen wel,want in alle winkels hier hebben ze er nog nooit van gehoort :'(

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Crest
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-07 20:34
Printerkop reinigen een aantal keren herhalen. Dan doet ie het wel weer.

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat heb ik al zo veeel gedaan ......*zucht*

Verwijderd

Topicstarter
nou weet iemand wat van cleaning cartridges???

Verwijderd

Nou ik kon heb met mijn Epson Stylus Photo A3 mooi een nieuwe printkop aanschaffen. Zelf met een cleaning cartridge kreeg ik niet alle spuitmondjes open. Zou bijna 500,- gaan kosten en een hele tij wachten. Heb toen maar een nieuwe Epson printer gekocht (HFL1200) die weer ietje meer en sneller kon.

Maar inderdaad elke week proberen iets te printen. Zelf heb ik een laser voor zw en de Epson voor kleur. (die gebruik ik dan ook sporadisch) Ik zoek eigenlijk een proggie dat elke week een bepaald bestand uit de epson laat komen zodat ik er niet zelf elke week aan moet denken...

P.S. ik heb nog enkele cartridges liggen (nieuw) van Xerox die 100% compatible zijn met Epson printers... (past niet in mijn nieuwe printer helaas)

Die mag men voor een zeer zacht prijsje overnemen.

Zal vanavond even de types opzoeken en posten.

Remco

Verwijderd

Topicstarter
Nou we hebben elke week voor dat de printer begon tekloten geprint.........

Verwijderd

Topicstarter
Dus met andere woorden ik kan het shaken :'(
Pagina: 1