dat zijn ook spellen, ben wel benieuwd wie hier allemaal spellen als Warhammer fantasy,Warhammer 40k, Mordheim enz enz spelen
Ik speel warhammer Fantasy
( naja spelen heb het al een jaar maar gaat niet echt hard
)
( naja spelen heb het al een jaar maar gaat niet echt hard
* LordMithril speelde 40K...kep hier nu voor een paar honderd gulden onder het stof staan.
ach ik ga ze volgend jaar ofzo allemaal converten
speel er toch niet mee, dan kan ik net zo goed extremere units maken (1 spacemarine met 2 assaultcannons
)
ach ik ga ze volgend jaar ofzo allemaal converten
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik zelf speel warhammer fantasy, maar zo te zien zijn er niet echt veel spelers
Verwijderd
Evil Lord ShaiHulud was vroeger een Chaos Lord bij Warhammer fantasy.
Ik heb het spel vier keer gespeeld, twee keer met mijn eigen leger.
Kheb er een van 3,000 pts max.
Ik heb ook een Bloodthirster, maar daar heb ik bar weinig aan aangezien ik een Tzeentch leger heb
Er zijn trouwens ook wel andere spellen dan die van games-workshop, zoals Chronophia en Warzone.
Chronophia is soort van fantasy en Warzone lijkt op 40k, wordt uitgebracht door Target Games.
Anyway, ik heb toch liever GW.
Ik heb het spel vier keer gespeeld, twee keer met mijn eigen leger.
Kheb er een van 3,000 pts max.
Ik heb ook een Bloodthirster, maar daar heb ik bar weinig aan aangezien ik een Tzeentch leger heb
Er zijn trouwens ook wel andere spellen dan die van games-workshop, zoals Chronophia en Warzone.
Chronophia is soort van fantasy en Warzone lijkt op 40k, wordt uitgebracht door Target Games.
Anyway, ik heb toch liever GW.
Heb een mooi Vampire Counts legertje, wat 40k stuff maar het meeste speel ik Warmaster met een Dwarven leger.
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
ik heb 40k gespeeld
k heb een compleet space marines leger over de 2000 punten
zelfs nog een land raider
heb er geen tijd meer voor
wil het graag verkopen voor veel te weinig onderhand
iemand interesse?
k heb een compleet space marines leger over de 2000 punten
zelfs nog een land raider
heb er geen tijd meer voor
wil het graag verkopen voor veel te weinig onderhand
iemand interesse?
Ik heb een zooit WH fantasy 7.000 punten
en een aardig 40k Space marine army van 3.000
jammer dat de annimo voor dit soort spelen in Nederland zo laag is.
Ok jammer dat Battletech bijna nergens te koop is, moet bijna alle Novels, source books,minis etc in de States bestellen.
en een aardig 40k Space marine army van 3.000
jammer dat de annimo voor dit soort spelen in Nederland zo laag is.
Ok jammer dat Battletech bijna nergens te koop is, moet bijna alle Novels, source books,minis etc in de States bestellen.
Das toch met die plastic poppetjes op een Tafel ?
Die speelt ikke nie.
Die speelt ikke nie.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Hmm, ik wilde beginnen met Warhammer, maar bij mij in de buurt waren er geen winkels meer die het verkochten, en er zijn er hier niet zoveel die het spelen. Hero Quest is trouwens ook wel lagge, maar dat kan je niet tot de tabeltops rekenen denk ik
Van Zeeland dan misschien ??
ik heb wel warhammer fantasy roleplay gespeeld.
de wereld van warhammer is best cool.
de wereld van warhammer is best cool.
Pagina: 1