^^ kick ^^
(ik wil vanmiddag die LeadTek gaan kopen, maar ik wil niet dat ik thuis tot de conclusie moet komen dat het geen Brooktree TV-out chipset is)
(ik wil vanmiddag die LeadTek gaan kopen, maar ik wil niet dat ik thuis tot de conclusie moet komen dat het geen Brooktree TV-out chipset is)
Verwijderd
De Leadtek GF2 PRO 64mb heeft een Chrontel CH700x... ik denk dat je wel kan aannemen dat die Ti ook een Chrontel heeft dan.
Verwijderd
Mijn Asus v7100 heeft een Conexant CX25871, dat is volgens mij BT.
Die chip wordt trouwens heel slecht ondersteund door tv-tool, ik zit nu gewoon met twinview divx-en te kijken
Die chip wordt trouwens heel slecht ondersteund door tv-tool, ik zit nu gewoon met twinview divx-en te kijken
En welke TV-out chipset heeft de Hercules 3D Prophet II Titanium dan?
Volgens mij heeft ie een Chrontel (ik heb dezelfde kaart gehad een v7100/t) en dus moet je tvcc gebruiken. Daarmee werkte het bij mij toen wel.Op woensdag 05 december 2001 10:20 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Mijn Asus v7100 heeft een Conexant CX25871, dat is volgens mij BT.
Oeps, die reply in dat topic had ik over het hoofd gezien...
Weet iemand in hoeverre TV-Tool de Chrontel-chipset ondersteunt? Ik weet dat er ondersteuning voor deze chipset is, maar kun je dan ook gewoon de Desktop-mode kiezen zodat ik volledig scherm heb op de TV?
Weet iemand in hoeverre TV-Tool de Chrontel-chipset ondersteunt? Ik weet dat er ondersteuning voor deze chipset is, maar kun je dan ook gewoon de Desktop-mode kiezen zodat ik volledig scherm heb op de TV?
Verwijderd
De laatste versie van TVTool schijnt beide chips volledig te ondersteunen. Voorheen had je voor een Chrontel TVCC2000 nodig.
Hmmmm... toch maar een Leadtekje kopen dus?
Ik zie zojuist op http://www.tvtool.de/english/tvtool55_e.htm#feature1 dat TV-Tool géén desktop-mode ondersteunt met de Chrontel-chipsets.
Beter is blijkbaar de Conexant CX25870 / CX25871 chipset. Wie weet welke GF2 Ti kaarten deze chipset hebben?
Beter is blijkbaar de Conexant CX25870 / CX25871 chipset. Wie weet welke GF2 Ti kaarten deze chipset hebben?
Ok, dit topic kan ook weer dicht. Ik stond vanmiddag in de winkel en besloot ter plekke om toch maar een GeForce 3 Ti200 te kopen... wel duurder, maar ja ik kon het toch niet laten.
Ik heb nu de Hercules GeForce3 Ti200, die heeft de CX25871 chipset. En de makers van TvTool raden die chipset aan, dus dat zal wel goed zijn...
<off-topic> M'n bankrekening heeft een zware aderlating gehad door deze aanschaf, hopelijk stort de Sint nog wat extra geld op m'n rekening... </off-topic>
Ik heb nu de Hercules GeForce3 Ti200, die heeft de CX25871 chipset. En de makers van TvTool raden die chipset aan, dus dat zal wel goed zijn...
<off-topic> M'n bankrekening heeft een zware aderlating gehad door deze aanschaf, hopelijk stort de Sint nog wat extra geld op m'n rekening... </off-topic>
Pagina: 1