Verwijderd

Topicstarter
Wel of niet doen?
Schijnt dat de speciale versie nodig is voor kleurendisplays... domme ik heb dus Palm V writeright gekocht voor m'n M505. Bevalt me niet.

Bij deze... gloednieuw pakket write right , zitten er nu nog 11 in, voor Palm V en IBM Workpad... for sale. Ik moet dus de M505 plakkers hebben.

En krast een Palm scherm nou eigenlijk wel? Of is het ongegronde angst?

Verwijderd

Volgens mij valt het wel mee met dat krassen. Ik heb al een half jaar een Vx en er is geen krasje te zien. Ongegronde angst dus, zolang je het beestje maar goed behandelt :)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Ik heb meerdere zwaar bekraste III schermen gezien indertijd. En een V scherm met flinke krassen, maar die kwamen door een lul die met een pen met een 'scherp' randje een stylus dacht te kunnen vervangen.

Maar goed, bij normaal gebruik valt het hartstikke mee. Ik gebruik persoonlijk wel writerights maar ik gebruik dat ding dan ook vrij zwaar, dus... *shrug*

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:22
Ik heb zelf ook een Vx en er zitten helaas wel wat krasjes op. gelukkig nog geen harde, diepe en dus heb er niet veel last van. Maar heb wel een beschermlaag er op zitten nu. Werkt toch een stuk fijner en je hoeft niet bang te zijn voor krassen.
Waar je heel goed op moet letten is dat de stylus op het einde wel eens niet zo mooi vlak kunnen zijn (zo komen ze uit de fabriek). er kunnen hele miniscule haakjes aan zitten wat dus voor krassen kan zorgen.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Verwijderd

Ik heb al eerder vandaag gepost over WriteRight....
Mijn vraag was of iemand weet waar je WriteRight kan kopen? :?

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Op donderdag 06 december 2001 15:26 schreef TPhoenix het volgende:
Vobis. :)

Daar heb ik ze iig gekocht, en ik vind het lekker werken.
Kun je ook meteen met alles wat los en vast zit op je palm werken zonder angst voor krassen (pennen, sleutels, wacom graphire pen die ik toch al 23 uur per dag vast heb :) , achterkant van lepel, etc. etc.) Ook vind ik het erg fijn dat je scherm veel matter wordt. Mirror werkt dan niet meer zo lekker, maar je hebt ook veel minder last van reflectie (van zonlicht en lampen).

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op donderdag 06 december 2001 15:26 schreef TPhoenix het volgende:
Office Centre heeft ze ook nog steeds, maar dan moet je een pasje hebben.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Op vrijdag 07 december 2001 16:39 schreef Acolyte57 het volgende:
Office Centre heeft ze ook nog steeds, maar dan moet je een pasje hebben.
Guy: kun je me ff icq'en. Ik wil dat wellicht ook wel voor m'n palm, maar wil wel eerst es proberen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Pagina: 1