Toon posts:

Kan ik ook zien of ik bij DPC aangemeld ben?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik ook zien of ik bij DPC aangemeld ben??

zo ja, hoe?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:31
Als je inlogt bij D.net kun je kijken of je lid bent van een team. Het gaat toch om RC5 of niet?

• MadCow*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-08-2025

MadCow*

<= icon space for rent

aangezien ik je een post van je zag, neem ik aan dat je RC5 bedoeld. als je je aangemeld hebt bij DPC dan zie je dat de volgende dag in de hitparade.
of op d.net als je ingelogt hebt. (weet niet zeker heb het zelf nog nooit gedaan)

Veni, Vidi, Et je n'en crois pas mes yeux! (ik kwam, ik zag, en ik geloofde mijn ogen niet!) - J. Caesar (Asterix en de gladiatoren) | Nu vernieuwd met toegevoegde lazyness.

• Mist
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:42

Mist

Een gevaar op de weg

Ja je zit bij DPC :)
Heb ff gekeken en je staat in de dagranking 476e binnen DPC gisteren.

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Verwijderd

Topicstarter
THX! en nu heb ik nog een vraagje: kan ik mijn koetje ook "harder" laten grazen als ik niks met mijn computer doe?

of doet ie dat automatisch

gaat weer om rc5

• Witlof
Ik zal het iets duidelijker proberen te vertellen:

1. Ga naar je stats site ( http://stats.distributed.net/rc5-64/psummary.php3?id=347484 )

2. Laat je password mailen (onderaan de site) om daarmee in te kunnen loggen.

3. Log in, of via de link in de mail of via de site met ID en password.

4. Zoek bij je gegevens op of er dit (ergens bovenaan) staat: Team: 10313: Dutch Power Cows

5. Zie je dat niet, ga dan hier naar toe: http://stats.distributed.net/pjointeam.php3?team=10313

Hopelijk is het nu duidelijker :)
* Witlof heeft z'n best in iedergeval gedaan :D

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de uitleg witlof !

• Witlof
Op dinsdag 04 december 2001 22:37 schreef The_YellowDog het volgende:
THX! en nu heb ik nog een vraagje: kan ik mijn koetje ook "harder" laten grazen als ik niks met mijn computer doe?

of doet ie dat automatisch

gaat weer om rc5
Harder laten grazen kan door er niets op te doen en geen CPU vretende programma's te laten draaien.
screensavers, virusscanners en energysavers zijn dacht ik de grootste boosdoeners.

Maar met zoveel PC's als jij zei in de DPCH van RC5 doet je (nog maar) vrij weinig :)

• Dijkhuis
  • Laatst online: 21:02
volgende stap is dan ook het werken via een proxy, en je blokjes een x aantal dag opsperen, zodat je wel in de dhpc komt

• Witlof
Op woensdag 05 december 2001 02:40 schreef Dijkhuis het volgende:
volgende stap is dan ook het werken via een proxy, en je blokjes een x aantal dag opsperen, zodat je wel in de dhpc komt
Misschien is dat wel nodig als je z'n reply leest in de DPCH:
Op dinsdag 04 december 2001 22:20 schreef The_YellowDog het volgende:
gvd, heb me ook als "nieuw" lid aangemeld..

zie ik mezelf er niet staan.. :(, ben op 19 cellies 700mhz en 5amd athlon 1gighz aan het grazen.. :( en staatik er niet bij.......
Met bijna 25 PC's is het wel makkelijk om een proxy te gebruiken. Over het hoe en wat kun je hier lezen:

http://dutchpowercows.org/doc.php?id=60

en hier:

http://dutchpowercows.org/doc.php?id=61

Suc6 ermee en als er vragen zijn dan horen we die wel weer :)

Verwijderd

Topicstarter
PC's zijn op school...

en daar hebben af en toe de mensen de neiging om het zomaar weg te klikken...

en die pc's staan alleen overdag aan.. dus dat schiet neit op

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 22:39 schreef Witlof het volgende:

[..]

Harder laten grazen kan door er niets op te doen en geen CPU vretende programma's te laten draaien.
screensavers, virusscanners en energysavers zijn dacht ik de grootste boosdoeners.

Maar met zoveel PC's als jij zei in de DPCH van RC5 doet je (nog maar) vrij weinig :)
waarom zegt iedereen dat dat virusscanners boosdoeners zijn. Zolang de gebruiker ze goed configureren, is er nix aan de hand met een virusscanner. Je moet hem alleen niet automatisch gaan laten scannen als je nix aan het doen bent. Maar af en toe een scan maakt niet heb ik gemerkt bij sommige mensen |:(

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 08:26 schreef The_YellowDog het volgende:

In .ini file veranderen:
[display]
detached=yes

en 't koetje is weg ( via taskmanager kan je dan zien oftie nog graast, dnetc staat dan in lijst )

alleen wil je 'm weer zichtbaar hebben dan detached=no en opnieuw opstarten.

• Stoomboot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 14:37
Op woensdag 05 december 2001 08:26 schreef The_YellowDog het volgende:
PC's zijn op school...

en die pc's staan alleen overdag aan.. dus dat schiet neit op
Daar heb ik ook last van, het beste lijkt me dat je hem gewoon als service draait, even een dos schermpje openen en dnetc -install intypen in de d.net dir en hopla niemand ziet er meer wat van en hij wordt automatisch opgestart (zelfs als je een inlogscherm hebt)
Owja je moet er natuurlijk wel toestemming voor vragen aan de systeembeheerder, maar ja, heb ik stiekum ook niet gedaan :D

#Clan-of-Nine irc.sorcery.net - zelluf!

• Witlof
Op woensdag 05 december 2001 09:48 schreef Ground_Zero het volgende:

[..]

waarom zegt iedereen dat dat virusscanners boosdoeners zijn. Zolang de gebruiker ze goed configureren, is er nix aan de hand met een virusscanner. Je moet hem alleen niet automatisch gaan laten scannen als je nix aan het doen bent. Maar af en toe een scan maakt niet heb ik gemerkt bij sommige mensen |:(
Ik zeg toch niet dat alle virusscanners als oorzaak hebben dat de koe niet hard graast :?
Als de koe alleen niet het gewenste resultaat krijgt wat zij volgens sites wel zou moeten halen kan een virusscanner tot de boosdoeners behoren. Of je hebt het niet goed gelezen/begrepen of ik heb het niet juist neer geplant.

Verwijderd

Topicstarter
kijk aan die tips heb ik nou wat!!!!!!!!!1 thanks!
Pagina: 1