Heeyz tweakerz...
Ben ik even aan het balen met zo'n oud stuk krot hiero...
Laat ik het even uit de doeken doen...ik heb 3 mobos:
-Asus AMD-K6 mobo (met een AMDK6 233 op) video onboard...
met dit mobo is ooit een prob geweest en de AT power conn. op mobo is stuk maar der zit ook een ATX power connectie op die werkt
-Asus Intel mobo (met een Cyrix 200 op)
-Ongekend merk Intel mobo
Die eerste 2 mobos moeten werken want die komen uit een oude, werkende PC...
Wat ik probeer: Ik sluit alles aan, en probeer met de video onboard van de K6...geen beeld
Ik sluit alles aan op andere Asus met een trident VGA kaart...geen beeld
Ik sluit alles aan op de onbekende met een trident kaart...geen beeld
ik doe alles van alle mobos en steek enkel stroom in, telkens met het mobo en video on board en de 2 andere mobos met de trident....geen beeld
ik heb dus FLAUW benul hoe ik dit moet gaan oplossen, maar daar ik er al een dikke 6u aan bezig heb gezeten ben ik het flink beu en wil ik EINDELIJK die dingen aan de praat krijgen...en zeg AUB niet dat me monitor kapot is want ik heb met 3 soorten monitors geprobeerd die allen normaalgezien werken: een oude 14" mon, een nieuwe TFT mon en een nieuwe 19" mon van LG...
Als iemand van jullie mij zou kunnen helpen zou ik u ENORM, maar dan ook ÉÉÉNORM dankbaar zijn...
Alvast bedankt voor jullie tijd,
DJ007
Ben ik even aan het balen met zo'n oud stuk krot hiero...
Laat ik het even uit de doeken doen...ik heb 3 mobos:
-Asus AMD-K6 mobo (met een AMDK6 233 op) video onboard...
met dit mobo is ooit een prob geweest en de AT power conn. op mobo is stuk maar der zit ook een ATX power connectie op die werkt
-Asus Intel mobo (met een Cyrix 200 op)
-Ongekend merk Intel mobo
Die eerste 2 mobos moeten werken want die komen uit een oude, werkende PC...
Wat ik probeer: Ik sluit alles aan, en probeer met de video onboard van de K6...geen beeld
Ik sluit alles aan op andere Asus met een trident VGA kaart...geen beeld
Ik sluit alles aan op de onbekende met een trident kaart...geen beeld
ik doe alles van alle mobos en steek enkel stroom in, telkens met het mobo en video on board en de 2 andere mobos met de trident....geen beeld
ik heb dus FLAUW benul hoe ik dit moet gaan oplossen, maar daar ik er al een dikke 6u aan bezig heb gezeten ben ik het flink beu en wil ik EINDELIJK die dingen aan de praat krijgen...en zeg AUB niet dat me monitor kapot is want ik heb met 3 soorten monitors geprobeerd die allen normaalgezien werken: een oude 14" mon, een nieuwe TFT mon en een nieuwe 19" mon van LG...
Als iemand van jullie mij zou kunnen helpen zou ik u ENORM, maar dan ook ÉÉÉNORM dankbaar zijn...
Alvast bedankt voor jullie tijd,
DJ007