ik heb hier een computer, een pentium 2 333 mhz, 292 mb ram. ik wil daar win xp opzetten, maar, hij pakt um niet goed. Als ik de nieuwe hdd in de computer heb gebouwd, en op master heb gezet, dan boot hij wel met de win xp (nl) cd, maar nadat ie aangeeft je moet opnieuw opstarten, begint ie gewoon vrolijk opnieuw met installeren van win xp. Als ik dan die hdd in mijn computer hang (wel met win xp) word hij wel goed herkent, en lijkt er een gedeelte van windows op te staan. nu ben k er wel achter gekomen dat de bios geflashed moet worden, omdat de bios uit 1998 komt.
Het moederbord:
een epox: EP-61LXA-M
de nieuwe HDD:
een Western digital 40 gig (de bijgeleverde bootsoftware werkt niet, hij zegt dat hij geen western digital hdd kan vinden)
nu heb k wel op de site van epox gekeken bij uiteindelijk de biosupdates
daar stond alleen nog een uit (raad eens, ja heel goed) ook 1998 
heeft iemand anders nog ideen? of heeft nog iemand ervaring met het flashen van dit moederbord??
<edit>
even alles iets duidelijker/uitgebreider gemaakt.
</edit>
Het moederbord:
een epox: EP-61LXA-M
de nieuwe HDD:
een Western digital 40 gig (de bijgeleverde bootsoftware werkt niet, hij zegt dat hij geen western digital hdd kan vinden)
nu heb k wel op de site van epox gekeken bij uiteindelijk de biosupdates
heeft iemand anders nog ideen? of heeft nog iemand ervaring met het flashen van dit moederbord??
<edit>
even alles iets duidelijker/uitgebreider gemaakt.
</edit>