Toon posts:

Farnell

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In een paar topics wordt Farnell als electronica leverancier vermeld. Als ik bij Farnell in NL probeer te registreren, moet ik een KVK nummer invullen en die heb ik niet.

Iemand geregistreerd zonder KVK nummer? In de UK kun je wel zonder KVK nummer (of equivalent) registreren als "hobbyist".

Bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik snap het niet helemaal. Wil jij je nu registreren bij de KVK :?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:38

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 04 december 2001 22:20 schreef terw_dan het volgende:
Ik snap het niet helemaal. Wil jij je nu registreren bij de KVK :?
Niet jouw avond vanavond Terw?

Wat hij wil doen is registreren bij Farnell. In UK gaat dat als partikulier, in NL blijkbaar niet. Hij wil gewoon weten of er in NL partikulieren zonder KvK nr er geregistreerd hebben. Staat er toch vrij duidelijk.

Helaas kan ik niet helpen.

Oslik blyat! Oslik!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 15:04

talin

ES-MA

wat wil je weten ik heb hier die 2 dikke farnell catalogussen voor me liggen .

ik werk bij de td van een groot bedrijf en doe daar het magazijn erbij en kreeg een x een aanbieding om die dikke catalogussen te bestellen samen met de cd-roms .

gratis is bij mij een magisch woord .

als je wat uit de catalogus moet hebben wil ik et wel ff opzoeken , maar zou dus niet weten of je als particulier ook kunt bestellen , denk van wel , want elke klant is er 1 .

kvk nummer is alleen maar makkelijk voor zulke mensen kunnen ze alle info in 1 x via dat nummer opvragen .

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Verwijderd

Volgnes mij levert Farnell NIET aan partikulieren. Evenals al die andere "kleinaantallen" leveranciers.

Helaas kom je vaak uit bij Conrad of de plaatselijke electroboer, die veel leuk spul (lees IC's etc) niet kunnen (of willen!) leveren.

Als ik een leuk chippie zoek dan misbruik ik het sample circuit wel eens :o

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb laatst een bestelling gedaan bij Farnell.
Je moet dan een bestelling van minimaal 100,-- hebben en dan een fax sturen met die bestelling naar Farnell.
Dit werkt prima want ik kreeg binnen 3 dagen het pakje thuis bezorgd.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

Verwijderd

Topicstarter
Smackers,

Je hebt een bestelling geplaatst zonder KVK nummer?

Hoe heb je betaald, onder rembours of op rekening?
Pagina: 1