http://specs.tweak.to/6635
Nope, same here... Heb nu vanaf eind september Hometime-abbo'tje maar ook nog steeds geen rekening gezien
Vreemd hoor !!!
Of All The Things I've Lost In Life, I Miss My Mind The Most...
Verwijderd
dat weet ik ook wel eh, maar volgens mij krijg je dan nog altijd wel een giroafschrift (en nee, ik doe niet aan internetbankieren en die zooi
).
Ik heb nog nix gezien terwijl ik er nu bijna 2 maanden op zit.
Overmorgen komt er hier weer een telefoonrekening... Het zal toch niet zo zijn dat het niet werkt en dat ik aan de kpn 4*60*3=720 cent * 60 = 432 gulden moet dokken.. Dan heb ik een heel groot probleem (van pc gekicked tot januari ofzo
) Maar ja, dat zal wel niet want ik bel toch echt het goede nummer en ik heb ook een bevestiging van Wanadoo gekregen dat ik een abo heb, dus het zal allemaal wel loslopen
Ik heb nog nix gezien terwijl ik er nu bijna 2 maanden op zit.
Overmorgen komt er hier weer een telefoonrekening... Het zal toch niet zo zijn dat het niet werkt en dat ik aan de kpn 4*60*3=720 cent * 60 = 432 gulden moet dokken.. Dan heb ik een heel groot probleem (van pc gekicked tot januari ofzo
Je krijgt geen rekening op papier, het word automatisch afgeschreven. En met internetbankieren was dat idd te zien
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
zit vanaf september bij wanadoo,
en is bij mij gewoon elke maand eraf gehaald ...
krijg geen brief thuis tho, maar zag
wel in m'n afschrift het wanadoo hometime gebeuren staan...
en is bij mij gewoon elke maand eraf gehaald ...
krijg geen brief thuis tho, maar zag
wel in m'n afschrift het wanadoo hometime gebeuren staan...
Bij het aangaan van het abonnement heb je Wanadoo gemachtigd om het geld van je rekening af te schrijven.
Sim-pel.
Sim-pel.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Waar dan? Ik kan het niet vindenOp woensdag 05 december 2001 10:33 schreef Attilla het volgende:
En facturen kan je op de site bekijken
(- log in)
- mijn abonnement
- inloggen voor servicemenu
- en klik dan op de juiste radiobutton
- mijn abonnement
- inloggen voor servicemenu
- en klik dan op de juiste radiobutton
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
elke maand netjes een rekening hoor, dus ik zou je instellingen maar eens nakijken
Verwijderd
Heel mooi hoor dat wanadoo gebeuren, maar ik heb me 4 weken geleden aangemeld en nog nix gekregen. Doe ik iets fout of hoe ging dat bij jullie?
duurt de laatste tijd nogal lang..vast en zeker erg druk 
Probeer eens te bellen, misschien is het formuliertje faxen een betere manier.
Probeer eens te bellen, misschien is het formuliertje faxen een betere manier.
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Verwijderd
Dat probleem heb ik ook wacht nu al 6 weken en nog steeds niks gehoord (wat zouden ze aan het doen zijn
)
Verwijderd
Ik heb die gasten gebeld en ze vonden het vreemd
....
Hun advies
: Ik moest toch nog maar ff wachten.
Hun advies
Vaag hoor dat jullie zo lang moeten wachten. Ik heb het net voor de kerst aangevraagd, en had het 4 januari binnen
Verwijderd
Het is vreemd dat sommige van jullie zolang moeten wachten.
Ik heb het begin december 2001 aangevraagd en toen werd gezegd dat het 2 of 3 weken zou duren omdat ze de capaciteit nog aan het uitbreiden waren.
Rond de 19e december werkte de aansluiting en ik kreeg pas ruim een week later de schriftelijk bevestiging maar dat zal wel vanwege de kerstdrukte geweest zijn.
Voor het geval iemand zich nog druk maakt over dat hij/zij bang is dat je nog steeds met tikken internet:
Bel 0800-0429 van de KPN en vraag je rekening op.
Na 4 januari (nieuwe periode) tot nu de 14e voor maar liefst € 2,50 verbeld terwijl ik het verschenen weekend zeker 35 uur on-line heb gezeten

Het abbo van Wanadoo zit dus wel goed!!
Ik heb het begin december 2001 aangevraagd en toen werd gezegd dat het 2 of 3 weken zou duren omdat ze de capaciteit nog aan het uitbreiden waren.
Rond de 19e december werkte de aansluiting en ik kreeg pas ruim een week later de schriftelijk bevestiging maar dat zal wel vanwege de kerstdrukte geweest zijn.
Voor het geval iemand zich nog druk maakt over dat hij/zij bang is dat je nog steeds met tikken internet:
Bel 0800-0429 van de KPN en vraag je rekening op.
Na 4 januari (nieuwe periode) tot nu de 14e voor maar liefst € 2,50 verbeld terwijl ik het verschenen weekend zeker 35 uur on-line heb gezeten
Het abbo van Wanadoo zit dus wel goed!!
ze zullen het wel f00king druk hebben daar bij wannadoo
Pagina: 1