Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

welke gsm provider????

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• robbertb
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben nog beetje newbi met gsms.. heb al heel wat op internet zitten lezen, en me laten informeren vanmiddag in de V&D.. maar ben er nog niet uit..
Ik heb nu namelijk Dutchtone maar ik heb GEEN bereik thuis, nouja wel bereik maar heel slecht, val steeds weg, dus ik wil iets anders dan dutchtone.

Ik weet wel dat ik goedontvangst hier heb met KPN en BEN...
Ik zit beetje te twijfelen tussen KPN, Libertel en BEN.. de andere lijken me minder interessant en vertrouw ik het ontvangst niet echt van.
Ik bel niet zo vaak, ik vind dus een beltegoedkaart van 20 euro ook veel geld, ik weet dat bij KPN en libertel minimaal 20 euro moet betale voor een opwaardeer kaart, bij ben kon ik dat niet vinden op hun site.
Wat me wel beviel aan dutchtone was het gemak bij het bellen in het buitenland: geen kosten om het te activeren (bij kpn en libertel is dat ook gratis, bij ben niet :() en het wordt direct afgeschreven op je beltegoed kaart.. dat vind ik fijner dan achteraf van rekening. Ik zit ook met de geldigheidsduur van de simkaart.. bij dutchtone lag (of ligt nog??) dat op 1 jaar.. bij kpn slechts een half jaar.
Kan iemand mij meer erover vertellen, me iets aanraden aan de hand van mijn criteria?

owja ik wil dus prepayed kaart hebben.. En mijn toestel is al ouder dan een jaar dus geen lock meer.

• jant
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Libertel goedkoper dan KPN en een beter netwerk. Alle overige is hoe dan ook aantobben.

Een album per dag; een selectie: https://open.spotify.com/playlist/6s3nNLl8pJpCwLR3LPligA?si=dddc51153b2a49e8

• robbertb
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 21:26 schreef jant het volgende:
Libertel goedkoper dan KPN en een beter netwerk. Alle overige is hoe dan ook aantobben.
Libertel ook een beter netwerk ??

En goedkoper? volgens mij waren de tarieven gelijk wat ik zo in de winkel zag.. en verder geen verschil?

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11 18:12
Op dinsdag 04 december 2001 21:26 schreef jant het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens! >:)

• robbertb
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 21:27 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens! >:)
ik zat zelf ook meer te denken aan KPN of libertel, maar wat ik zo lees, lijken ze wel excact hetzelfde te bieden en te vragen ik zie eigenlijk geen verschillen meeer.. en de hoge minimum prijzen voor hun opwaardeerkaarten deden me ff in een zijspoor denken: Ben? is dat wat? ik weet niet hoe duur hun kaarten zijn.. maar verder vertrouw ik ook Ben minder en ik heb ik een voorkeur voor libertel/kpn maar zoals ik al zei van die 2 weet ik nauwelijks het verschil meer.. ik dacht dat jusit kpn een beter netwerk had dan libertel

• scubapro
  • Laatst online: 21-11-2022
Doe van alles maar doe geen D*
Super slecht bereik en vooral service :r

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

• robbertb
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 21:38 schreef scubapro het volgende:
Doe van alles maar doe geen D*
Super slecht bereik en vooral service :r
jah vooral van dat bereik heb ik last.. ik heb thuis niet eens ontvangst! terwijl ik in een toch redelijke stad woon (zwolle) en niet eens echt in een uithoek van zwolle..

• M v Akkeren
Op dinsdag 04 december 2001 21:38 schreef robbertb het volgende:

[..]

ik zat zelf ook meer te denken aan KPN of libertel, maar wat ik zo lees, lijken ze wel excact hetzelfde te bieden en te vragen ik zie eigenlijk geen verschillen meeer.. en de hoge minimum prijzen voor hun opwaardeerkaarten deden me ff in een zijspoor denken: Ben? is dat wat? ik weet niet hoe duur hun kaarten zijn.. maar verder vertrouw ik ook Ben minder en ik heb ik een voorkeur voor libertel/kpn maar zoals ik al zei van die 2 weet ik nauwelijks het verschil meer.. ik dacht dat jusit kpn een beter netwerk had dan libertel
Het ligt er waarschijnlijk aan dat ik in Zeeland :r woon. Hier heeft KPN gewoon geen goed bereik. Zeeland loopt dan ook in veel dingen achter, maar met libertel heb ik altijd vol bereik. :P

Verwijderd

ja ik ben trotse hi bezitter :+ en nergens problemen, ow ja ik ben aangemeld bij hi met automatisch opwaarderen via je girorekening extra handig omdat ik zow ook 25 gulden kan opwaarderen ipv 20 euro.. ben alleen benieuwd tot hoelang dit blijft :)

• M v Akkeren
Op dinsdag 04 december 2001 21:47 schreef mafiasven het volgende:
ja ik ben trotse hi bezitter :+ en nergens problemen, ow ja ik ben aangemeld bij hi met automatisch opwaarderen via je girorekening extra handig omdat ik zow ook 25 gulden kan opwaarderen ipv 20 euro.. ben alleen benieuwd tot hoelang dit blijft :)
Kan met Libertel ook.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 21:49 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:

[..]

Kan met Libertel ook.
ook 25 gulden :?
iig t verschil tussen kpn en libtel is niet errug groot

• M v Akkeren
Op dinsdag 04 december 2001 21:59 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ook 25 gulden :?
iig t verschil tussen kpn en libtel is niet errug groot
Ja, ook 25 gulden; maar ik ben het met je eens dat de verschillen tussen KPN en Libertel niet echt groot zijn.

Verwijderd

Ik snap niet waarom je niet aan telfort denkt. Ik vind telfort een prima netwerk met aardig goede ontvangsten. Mijn netwerk top-tien:

Kwaliteit:
1.Kpn
2.Libertel
3.Telfort
4.Ben
5.Dutchtone

Prijs/kwaliteit:
1.Telfort
2.Ben
3.Libertel
4.Kpn
5.Dutchtone

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 22:02 schreef hcetiner het volgende:
Ik snap niet waarom je niet aan telfort denkt. Ik vind telfort een prima netwerk met aardig goede ontvangsten. Mijn netwerk top-tien:

Kwaliteit:
1.Kpn
2.Libertel
3.Telfort
4.Ben
5.Dutchtone

Prijs/kwaliteit:
1.Telfort
2.Ben
3.Libertel
4.Kpn
5.Dutchtone
telfort staat qua kwaliteit echt achter ben hoor ;) :+

• robbertb
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 21:47 schreef mafiasven het volgende:
hoe werkt dat automatisch opwaarderen? kan je dat laten doen aan het einde van de periode dat je beltegoed geldig is? en hoelang is een libertelkaart geldig, 1/2 jaar of een heel jaar?

en klopt het dat kpn 2 soorten prepayed heeft, waarvan het verschil is dat de ene meer beltegoed heeft? ik wil namelijk zo min mogelijk beltegoed...
ik was vanmiddag in de winkel en daar kon ik een pakket kopen van kpn voor 80 piek.. een libertelpakket kostte 60 piek maar met minderbeltegoed.. ik dacht dat alle pakketten van de verschillende providers allemaal rond de 40 a 50 piek zaten of is dat onlangs veranderd of heeft kpn (en libertel misschien ook?) een pakketje met weinig en een pakkettje met meer beltegoed?

Trouwens die vent bij de v&d was wel smerig, ik zei dat ik een andere simkaart wilde, wilde hij me gelijk een nieuwe gsm aansmeren :( begon ie me gelijk te vertellen wat een goede gsm was, en dat je makkelijk kon overstappen met dat pakket met telefoon X naar eentje met abonnement.. niet echt netjes want dat zocht ik niet (ik zoek geen nieuwe gsm en al helemaal niet een abonnement, daar bel ik te weinig voor)..

Ik zie net dat Libertel goedkoper is in het daltarief naar andere gsmproviders bellen..
Kan libertel ook in het buitenland smsjes sturen en ontvangen?

• M v Akkeren
Op dinsdag 04 december 2001 22:14 schreef robbertb het volgende:

[..]

hoe werkt dat automatisch opwaarderen? kan je dat laten doen aan het einde van de periode dat je beltegoed geldig is? en hoelang is een libertelkaart geldig, 1/2 jaar of een heel jaar?
Het beltegoed van Libertel is 1 jaar geldig.

• M v Akkeren
Op dinsdag 04 december 2001 22:14 schreef robbertb het volgende:

[..]

Ik zie net dat Libertel goedkoper is in het daltarief naar andere gsmproviders bellen..
Kan libertel ook in het buitenland smsjes sturen en ontvangen?
Ja, met Libertel kun je ook sms-jes sturen en ontvangen als hij geschikt is gemaakt voor bellen in het buitenland.

edit:
voor de werking van het opwaarderen met rabofoon/girofoon/creditcard/internet: zie http://www.libertel-vodafone.nl/indx.html

• robbertb
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 22:33 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:

[..]

Het beltegoed van Libertel is 1 jaar geldig.
maar die gaan dat zeker ook binnenkort veranderen naar 1/2 jaar?

en hoeveel kost de goedkoopste libertelbundel? als er al meerdere bundels zijn ;)

• M v Akkeren
Op dinsdag 04 december 2001 22:35 schreef robbertb het volgende:

[..]

en hoeveel kost de goedkoopste libertelbundel? als er al meerdere bundels zijn ;)
Ik weet niet of dit binnenkort veranderd naar 1/2 jaar.
De goedkoopste/enigste belbundel van libertel kost Fl. 33,06; hierbij zit 5 euro beltegoed (fl. 11,02) na het opsturen van antwoordkaart komt daar nog 10 euro bij.

edit:
Waaruit bestaat Libertel iZi GO!? De Libertel iZi SIM kaart met daarop uw telefoonnummer en een beltegoed van EUR 5 (f 11,02).
Een antwoordkaart die u na het opsturen ervan een gratis verzekering van uw SIM kaart én een Libertel iZi Plus10 t.w.v. EUR 10 (f 22,04) oplevert. Opgeteld heeft u dus een beltegoed t.w.v. EUR 15 (f 33,06).
De Libertel iZi Handleiding en een verkorte handleiding op creditcardformaat. Handig om bij u te steken. --> komt van de libertel-vodafone website

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 22:35 schreef robbertb het volgende:

[..]

voorlopig nog niet, kpn is de enigste, maar het zou best kunnen dat die snel volgen.

je kan volgens mij tot nu toe alleen nog maar smsjes ontvangen met libtel, sturen is nog niet mogelijk

• robbertb
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 22:41 schreef Michiel_van_Akkeren het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit binnenkort veranderd naar 1/2 jaar.
De goedkoopste/enigste belbundel van libertel kost Fl. 33,06; hierbij zit 5 euro beltegoed (fl. 11,02) na het opsturen van antwoordkaart komt daar nog 10 euro bij.
hmm er zijn dus toch verschillende pakketten van.. dat dacht ik al.. bij v&d hadden ze alleen een pakket van 69 piek ofzo.. waar kan ik die andere pakketten halen? er zit toch ook nog iets tussenin, van 50 piek ofzo? dus libertel heeft 3 verschillende?

• M v Akkeren
Op dinsdag 04 december 2001 22:43 schreef robbertb het volgende:

[..]

hmm er zijn dus toch verschillende pakketten van.. dat dacht ik al.. bij v&d hadden ze alleen een pakket van 69 piek ofzo.. waar kan ik die andere pakketten halen? er zit toch ook nog iets tussenin, van 50 piek ofzo? dus libertel heeft 3 verschillende?
Ga hiervoor bijvoorbeeld naar de dichts bijzijnde Libertel-Vodafone City Point

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 18:29

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Op dinsdag 04 december 2001 22:12 schreef mafiasven het volgende:

[..]

Dat is een grapje he?
BEN is echt :r Een paar vrienden van me in Amsterdam Oud Zuid hebben in hun eigen huis niet eens bereik met een BEN telefoon! Telfort bevalt me iig prima (heeft overal bereik, behalve in surhuisterveen ofzo, en waar ie geen bereik heeft stapt ie over op libertel)

Specs

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 22:45 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Dat is een grapje he?
BEN is echt :r Een paar vrienden van me in Amsterdam Oud Zuid hebben in hun eigen huis niet eens bereik met een BEN telefoon! Telfort bevalt me iig prima (heeft overal bereik, behalve in surhuisterveen ofzo, en waar ie geen bereik heeft stapt ie over op libertel)
dat overstappen is ook al een droom dat is allang niet meer :+ kweet dat t in sommige gebieden nog kan maar officieel kan t niet meer dus zal t zeker niet lang meer duren, landelijk gezien is ben beter dan telfort ;)
zijn keiharde feiten sorry :+ ;)

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 22:45 schreef Masterdam het volgende:

[..]

Dat is een grapje he?
Ehhh Telfort is bij Libertel van het netwerk af gegooid hoor ( toch :? )...

Dat moest toen van Vodaphone naardat die samen gegaan zijn ;)

• robbertb
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 22:42 schreef mafiasven het volgende:

[..]

voorlopig nog niet, kpn is de enigste, maar het zou best kunnen dat die snel volgen.

je kan volgens mij tot nu toe alleen nog maar smsjes ontvangen met libtel, sturen is nog niet mogelijk
kan iemand dat bevestigen of ik geen smsjes kan sturen? :S

Enneh verschilt de prijs van zo pakket per winkel? ik dacht dat die prijs overal hetzelfde was..

• M v Akkeren
Op dinsdag 04 december 2001 22:53 schreef Species_8472 het volgende:

[..]

Ehhh Telfort is bij Libertel van het netwerk af gegooid hoor ( toch :? )...

Dat moest toen van Vodaphone naardat die samen gegaan zijn ;)
Dat klopt idd.

• robbertb
  • Niet online
hoe zit het nou met smsen in het buitenland ?
Kan et ook niet op de website terugvinde

• robbertb
  • Niet online
euh niemand meer?

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
ik heb jaren lang kpn gehad maar die beldbundels en abonnementen waren nix voor mij... nu heb ik dutchtone en perfecte kwaliteit en je betaald voor je abonnement 50 piek ofzo en je mag ook die 50 piek weer opbellen !

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 04 december 2001 23:35 schreef robbertb het volgende:
hoe zit het nou met smsen in het buitenland ?
Kan et ook niet op de website terugvinde
Met prepaid kan je in het buitenland meestal wel SMS ontvangen, maar nooit verzenden. Daarvoor heb je een abonnement nodig.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• robbertb
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 09:18 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Met prepaid kan je in het buitenland meestal wel SMS ontvangen, maar nooit verzenden. Daarvoor heb je een abonnement nodig.
ow ? ik kon met dutchtone wel verzenden, zonder abonnement.. terwijl op de website stond dat et nog niet kon :)

Verwijderd

laat ik het zo zeggen, serieus gezien zijn er 2 netwerken die kwaliteit bieden, dat zijn KPN en Libertel.
Ben
Telfort
Dutchtone, werkt geinig in de grote steden, maar voor de rest kut met peren.
KPN en Libertel lagen altijd vrij gelijk met ontvangst, maar op het moment is libertel toch echt een stukje beter dekkend in heel nederland. Dit komt, omdat de KPN zelfs zend-masten heeft verkocht, omdat het financieel niet zo best gaat met hun.

Wat ik je kan aanbevelen als particulier, is ga naar een debitel winkel, en sluit daar een abbonoment af met een libertel netwerk, en dan heb je voor 2 tientjes in de maand er een stuk of wat belminuten bij.
kijk onderstaand plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://www.debitel.nl/data/images/def_staand.jpg

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 09:42 schreef arjo_kamp het volgende:

Wat ik je kan aanbevelen als particulier, is ga naar een debitel winkel, en sluit daar een abbonoment af met een libertel netwerk, en dan heb je voor 2 tientjes in de maand er een stuk of wat belminuten bij.
kijk onderstaand plaatje.
hij wil prepay geen abbo ;) :+

• robbertb
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 10:25 schreef mafiasven het volgende:

[..]

hij wil prepay geen abbo ;) :+
inderdaad.. voor abbo bel ik te weinig

maar kan je met libertel smsen in buitenland?

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 10:33 schreef robbertb het volgende:

[..]

zover ik weet kan t nog met geen prepay provider ze zijn er wel mee bezig ;) :)

• robbertb
  • Niet online
Op woensdag 05 december 2001 10:35 schreef mafiasven het volgende:

[..]

zover ik weet kan t nog met geen prepay provider ze zijn er wel mee bezig ;) :)
hmm iig lukt dat wel met dutchtone.
Weet iemand of er ergens een fijne vergelijk site isvoor libertel / kpn?

• M v Akkeren
Op woensdag 05 december 2001 10:33 schreef robbertb het volgende:

[..]

Check effe op de libertel site --> klantenservice --> libertel diensten --> sms-en in het buitenland Dan zie je dit: SMS buitenland
Sinds kort is de SMS Interworking overeenkomst tussen netwerkoperators in werking getreden. Dit houdt kort gezegd in dat netwerken alleen SMS-berichten doorgeven van een andere netwerkoperator als die operator de SMS Interworking overeenkomst getekend heeft. Heeft een netwerkoperator (nog) niet getekend, dan worden SMS-berichten geblokkeerd. Dit kan de oorzaak zijn als u geen SMS kunt ontvangen vanuit het buitenland. oftelwel: vaak wel ontvangen, maar niet zelf verzenden

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:27
Op dinsdag 04 december 2001 22:12 schreef mafiasven het volgende:

[..]

huhhuh, als je dat denkt pis je er naast...vergelijk de volgende 2 kaartjes maar eens:

Ben

en

Telfort

Lijkt me nogal overtuigend, en bovendien laat dit zien dat telfort ook vergeleken met libertel en kpn zelfs uitstkende dekking heeft.

Verwijderd

Op woensdag 05 december 2001 23:03 schreef valkenier het volgende:

[..]

huhhuh, als je dat denkt pis je er naast...vergelijk de volgende 2 kaartjes maar eens:

Ben

en

Telfort

Lijkt me nogal overtuigend, en bovendien laat dit zien dat telfort ook vergeleken met libertel en kpn ongeveer dezelfde dekking heeft.
sorry kviond dat kaartje toch niet echt overtuigend.. ik kijk liever naar consumenten gids enz ;) :+

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:27
Is niet MIJN kaartje, en de consumentenbond beweert wel meer.

bijvoorbeeld:

goede afspraken met casema gemaakt
(breek de casema-users de bek niet open)

ADSL (mxstream) is in de praktijk vaak sneller dan @home
(ja vast....)

t'is maar waar je je vertrouwen in stelt

oh ja en voor de duidelijkheid, die witte vlekken op de ben kaart, daar heb je dus geen bereik...en er zit nogal wat wit op dat kaartje.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 21:20 schreef robbertb het volgende:
En mijn toestel is al ouder dan een jaar dus geen lock meer.
Dat je toestel ouder dan een jaar is wil niet per definitie zeggen dat hij unlocked is. Je kunt bij een winkel de GSM laten unlocken mits je het aankoopsbewijs bij je hebt. Informeer bij je provider ff naar hoe en wat :)

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-11 21:26
Weet iemand of er ergens een fijne vergelijk site isvoor libertel / kpn?
Eindelijk een vraag waardoor dit geen spam is ;)

Op http://www.telecomvergelijker.nl/ worden prijzen vergeleken van vrijwel alle Nederlandse abonnementen van GSM webwinkels. Hierbij wordt ook de hoeveelheid bonus die deze shops uitkeren aan de klant meevergeleken.
owja ik wil dus prepayed kaart hebben..
Waarom wil je dat per se? Redenen om prepay te nemen kunnen zijn:
1) Je bent bang dat je gsm gestolen wordt, en dat de jatter voor een paar honderd gulden op jou kosten belt.
2) Je probeert anoniem blijven
3) Je kunt jezelf niet in de hand houden als je eenmaal aan het bellen slaat (geen zelf-discipline, dus veel kosten)
4) Je wilt je mobieltje uitlenen / geven aan anderen (bv. je kinderen) zonder al te veel risico te lopen.
5) ... misschien zijn er nog wel meer, maar die kan ik zo even niet verzinnen
(krijg nu trouwens wel een idee voor een artikeltje: "Prepay of abo?" :)

Indien geen van bovenstaande redenen van toepassing zijn, dan zou ik ook eens een abonnement overwegen. Buitenland is dan geen probleem, en de kosten zijn vaak lager (door de bonussen).

Ik zag dat je geinteresseerd was in Libertel. Op dit moment kan ik je dan een Talkline Customizer op het Libertel netwerk aanbevelen. Talkline is net van eigenaar gewisseld en zijn nu behoorlijk aan het stunten. Deze zijn momenteel volledig gratis beschikbaar (gisteren zelfs voor -85,-, alle kosten meegerekend, maar daar had Talkline een stokje voor gestoken omdat ze bang waren dat mensen het abo alleen gingen aflsuiten om iets te verdienen, en dat wil Talkline niet, die willen potentiele bellers).
Enneh verschilt de prijs van zo pakket per winkel? ik dacht dat die prijs overal hetzelfde was..
Jazeker...

Kortom:
1) Denk ook eens aan abonnement
2) Kijk in dat geval ook eens naar internet shops, meestal VEEL goedkoper

Groeten,
Dirk Postma
www.TelecomVergelijker.nl

• robbertb
  • Niet online
Op vrijdag 07 december 2001 17:52 schreef tjetta het volgende:

[..]

Dat je toestel ouder dan een jaar is wil niet per definitie zeggen dat hij unlocked is. Je kunt bij een winkel de GSM laten unlocken mits je het aankoopsbewijs bij je hebt. Informeer bij je provider ff naar hoe en wat :)
euhh duh weet ik ookw el.. ik heb de unlockcode ingevoerd in mn gsm :)

• robbertb
  • Niet online
Op zaterdag 08 december 2001 02:44 schreef dirkpostma het volgende:

[..]

Eindelijk een vraag waardoor dit geen spam is ;)

Op http://www.telecomvergelijker.nl/ worden prijzen vergeleken van vrijwel alle Nederlandse abonnementen van GSM webwinkels. Hierbij wordt ook de hoeveelheid bonus die deze shops uitkeren aan de klant meevergeleken.
[..]
hmm interessant, zo es gaan kijken :)
Waarom wil je dat per se? Redenen om prepay te nemen kunnen zijn:
1) Je bent bang dat je gsm gestolen wordt, en dat de jatter voor een paar honderd gulden op jou kosten belt.
2) Je probeert anoniem blijven
3) Je kunt jezelf niet in de hand houden als je eenmaal aan het bellen slaat (geen zelf-discipline, dus veel kosten)
4) Je wilt je mobieltje uitlenen / geven aan anderen (bv. je kinderen) zonder al te veel risico te lopen.
5) ... misschien zijn er nog wel meer, maar die kan ik zo even niet verzinnen
(krijg nu trouwens wel een idee voor een artikeltje: "Prepay of abo?" :)
Alle 5 zijn niet van toepassing... Prepayed is voor mij interessant omdat ik zeer weinig bel.. Met een abonnement zou ik domweg duurder uitzijn.. ik heb dit jaar van Februari tot en met November met 60 piek gedaan.. 60/9=6,77 per maand.. ik ken geen provider die voor dat bedrag een abonnement kan aanbieden.. en vaak is het voor die lage prijzen per maand niet eens echt interessant om een abbo te neme omdat je dan vaak net zulke dure belminuten hebt als met prepayed. Ik wil best IETS meer betalen maar niet veel meer.. Ik vind 10piek per maand al de max om aan mn gsm uit te geven.. zo vaak gebruik ik dat ding nie en vind het niet zo belangrijk, soms is het handig, maar ben geen vaakbeller, daarvoor heb een gewoon vast toestel thuis.
Indien geen van bovenstaande redenen van toepassing zijn, dan zou ik ook eens een abonnement overwegen. Buitenland is dan geen probleem, en de kosten zijn vaak lager (door de bonussen).

Ik zag dat je geinteresseerd was in Libertel. Op dit moment kan ik je dan een Talkline Customizer op het Libertel netwerk aanbevelen. Talkline is net van eigenaar gewisseld en zijn nu behoorlijk aan het stunten. Deze zijn momenteel volledig gratis beschikbaar (gisteren zelfs voor -85,-, alle kosten meegerekend, maar daar had Talkline een stokje voor gestoken omdat ze bang waren dat mensen het abo alleen gingen aflsuiten om iets te verdienen, en dat wil Talkline niet, die willen potentiele bellers).
[..]
Talkline.. das grappig, mn pa heeft jaren lang een abonnement gehad bij Talkline, maar onlangs opgezegd omdat hij er teweinig mee belde(alleen in vakanties) en is overgestapt naar prepayed.. Zijn abonnement was ook niet echt goedkoop ofzo.. ik weet niet precies hoe het met belminuten zit die je bij een abonnement krijgt, maar dat had hij niet.. en je hebt het over 85 gulden,... wat 85 gulden, voor de telefoon? of betaal je dat per maand? als je dat per maand betaald vind ik dat onacceptabel veel, das me echt VEELS te duur..
Jazeker...

Kortom:
1) Denk ook eens aan abonnement
2) Kijk in dat geval ook eens naar internet shops, meestal VEEL goedkoper

Groeten,
Dirk Postma
Maar waar praten we dan om, 5 - 10 piek verschil ofzo?
Ik bedoel zo prepayed pakket kost toch ook maar rond de 50 piek.. neem niet aan dat ze op andere plekke voor 100 piek verkocht worden

Verwijderd

KPN/HI:
Naar mobiel (niet kpn) fl. 0.65 / naar kpn 0,45
Libertel: fl 0.45

Verwijderd

Op zaterdag 08 december 2001 02:44 schreef dirkpostma het volgende:
Groeten,
Dirk Postma
:r :r :r :r :r :r :r

Maareuhm, als je veel belt dan ben je met abonnement veeel goedkoper uit. Je betaalt bv 350 gulden voor een Nokia 3310 (om maar eens ff een voorbeeld te noemen). Je kunt ook een abonnement nemen van 25 gulden per maand waarbij aanschafprijs van toestel gratis is *klik* zodat je op jaarbasis 25*12 = 300 gulden uit bent. Dat is dus 50 gulden goedkoper dan met prepaid, maar bij prepaid moet je ook nog eens beltegoed kopen, en dat vliegt er ook doorheen.

Als je alleen gebeld wilt worden en zelf heel weinig bellen is prepaid een goede keuze.

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:06
(jarig!)
Ik denk dat je het beste dan Tele2 Mobiel kan nemen...

Dat is zonder abbokosten en met alle voordelen van prepaid en abonnement:

- Met een soort beltegoed bellen/smsen
- Opwaarderen via 444
- opwaardeerkosten krijg je via een factuur, 1 keer per maand.

• beschuitfluiter
  • Laatst online: 18-11 14:17

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

ik zag ergens een vrij goedkope aanbieding met talkline via libertel... is da iets?

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 11:53 schreef beschuitfluiter het volgende:
ik zag ergens een vrij goedkope aanbieding met talkline via libertel... is da iets?
eeuuhhhh

[topic=373504/1/25]

:+ ;)

Verwijderd

als ik jou was zou ik lekker telfort nemen, valt je bereik weg switch die over naar t netwerkje van Libertel, + wil je een abbonoment vorm zijn ze errug goedkoop in tegensttellling tot Duthtone Libtel KPN en alle andere providers.

Mijn abbo bv is 6 uur gratis bellen voor 44 EURO ik had een abo van Dutchtone daar had ik dus 59.95 BELTEGOED op staan dat is niet eens 2 uur bellen, je begrijpt dus dat ik behoorlijk werd genaaid.. succes..

Verwijderd

Op dinsdag 08 januari 2002 11:57 schreef Vegeta het volgende:
als ik jou was zou ik lekker telfort nemen, valt je bereik weg switch die over naar t netwerkje van Libertel, + wil je een abbonoment vorm zijn ze errug goedkoop in tegensttellling tot Duthtone Libtel KPN en alle andere providers.

Mijn abbo bv is 6 uur gratis bellen voor 44 EURO ik had een abo van Dutchtone daar had ik dus 59.95 BELTEGOED op staan dat is niet eens 2 uur bellen, je begrijpt dus dat ik behoorlijk werd genaaid.. succes..
Ja maar die roaming overeenkomst van Telfort en Libertel is al aan het aflopen en Vodafone heeft weinig zin in het ondersteunen van Telfort.

Ik zou gaan voor Ben als ik jou was, ik heb er totaal geen problemen mee qua ontvangst en ze zijn bij mijn weten nog goedkoper dan Telfort.
Pagina: 1