Logitech cordless wheelmouse gulziger?

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Hoi,

Ik heb nu sinds drie jaar een Logitech Cordless Wheelmouse (met balletje dus). Hij heeft het altijd goed gedaan maar wordt de laatste tijd wat gammeler...mag ook wel na zoveel jaar intensief gebruik. Ik heb hem een keer helemaal gereviseerd dus voorlopig doet ie het nog wel.

Maar nu lijkt het alsof ie de laatste tijd steeds gulziger wordt wat betreft batterij-consumptie en het bereik lijkt ook steeds minder te worden.

Kan dit of verbeeld ik me dit maar? En hoe zou zoiets kunnen?

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

nou het kan wel... als je sensortjes die zien waar je heen gaat met je muis niet al te goed meer werken...

4015Wp west (Dordrecht)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lijkt mij eerder dat de batterij versleten is. Zit die er al vanaf het begin in?

Verwijderd

Gebruik je oplaadbaare batterijen??, als dat zo is, zou ik maar eens nieuwe kopen, die dingen gaan natuurlijk ook wel eens kapot.

Dat verklaard dan ook dat het bereik minder wordt.

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Nee, ik meen dat je zelfs niet eens, officieel dan, oplaadbare batterijen erin mag doen dus ik koop gewoon altijd nieuwe...dat verklaart het dus niet....ik heb hem laatst helemaal schoon gemaakt dus op zich zouden alle sensors het weer moeten doen.
Hij heeft ook na die "revisie" weer last van een linker knop die af en toe tijdens het slepen contact verliest...zeer irritant maar ga toch binnenkort maar een nieuwe halen...vond het alleen zo gek dat ie vandaag alweer zei dat de batterijen leeg waren terwijl die er misschien anderhalve maand inzitten!