FSB niet goed ???

Pagina: 1
Acties:

• deiktisch1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik begrijp er niks meer van ???, als werkt naar behoren dus ik heb geen vreemd meldingen.

Als ik sandra gebruik en ik vraag info over het moederbord dan krijg ik de volgende melding:

FSB exceeds chipset Rated Speed, Reduce FSB.

Aan de melding kan je zien dat het belangrijk is, maar ik weet niet wat ik hier aan kan doen, ook krijg ik een cijfer tezien W2541, deze staat nergens vermeld ????.

Misschien dat iemand deze melding weleens heeft gezien, of misschien een andere suggestie.
Mij systeem is een MSI k7t266 pro2-UR, 8200 Asus, XP1800 AMD.

Sommige dominees zijn zo blij met het eeuwige leven, dat ze de lengte van hun preek erop baseren

Verwijderd

"FSB exceeds chipset Rated Speed, Reduce FSB." heb ik ook! Draait op 268Mhz.

Ik maak mij er niet druk over. Sisoft geeft wel vaker vreemde tips.

Verwijderd

Om sisoft hoef je je geen zorgen te maken want dat progje kan zeiken over dingen die totaal niet kloppen of die niet belangrijk zijn.

Zo geeft hij bij mij een casetemp van 55 graden celcius (geen fahrenheid of wat dan ook) terwijl ik 120mm in de zijkant heb die op alles blaast, een 40mm op de chipset een 40mm op mijn videokaart etc. En een kamer temp van 20 graden en ik heb NOOIT mijn verwarming aan en zelfs met dit weer mijn raam een stukje open. (ik rook veel en ik hou van frisse lucht).
En daar blijft ie waarschuwingen geven.

De bios en 10 andere programmatjes (echt 10) geven allemaal 20-23 graden case aan.. tja wie zou het toch fout hebben.