Logitech Cordless Optical Mouse

Pagina: 1
Acties:

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-08 16:18
De Optical Mouseman van Logitech is al weer een tijdje te krijgen hier in Nederland, maar op de site van Logitech zag ik al een muis zonder staartje en met twee lampjes: de Cordless Optical Mouse:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitechstore.clientlogic.com/logitechoe/assets/product_images/productov3442.gif
Ik ben al op zoek geweest naar deze muis, maar ik krijg sterk de indruk dat -ie nog niet in Nederland verkrijgbaar is. Klopt dit?
Op de site van Logitech is -ie al wel te koop, en blijkt -ie zelfs fl.20,- goedkoper te zijn dan z'n een-ogige broertje! Ik heb helaas geen creditcard, dus kan ik 'm niet via Logitech kopen...

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30
Hier zit dus maar 1 sensor in en geen 2... met 2x bedoelen ze denk ik 2x de snelheid van een "oude" optical...

Een dual cordless slurpt batterijen als een gek... dus lijkt me niet.

• Platypussy
Ik moet zeggen dat ik ook nog geen plaatjes van z'n onderkant heb gezien. Je zou idd best wel 'ns gelijk kunnen hebben, maar dan zou ik dat "2x" wel erg misleidend vinden...

Verwijderd

nog meer batterij-verbruik 8-)

GOED VOOR HET MILIEU!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

bij xenon is al wel een logitech muis te koop met 2 sensoren...
kiek moar ff...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:40
Volgens mij (maar echt 100% zeker weet ik het niet) heb ik dat ding vorige week bij de Dixons gezien.

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:05
wat boeit t nou of e 1 of 2 sensors zou hebben, hij doet t toch ook met maar 1 sensor, zelfs die morons bij logitech moeten dat toch wel begrijpen? naja, succes drmee en ik hoop dat je idd een groothandelscontract met duracell hebt.>:) :9

• Platypussy
bij xenon is al wel een logitech muis te koop met 2 sensoren...
kiek moar ff...
Volgens mij (maar echt 100% zeker weet ik het niet) heb ik dat ding vorige week bij de Dixons gezien.
Weten jullie zeker dat die muizen geen staartje hadden?
wat boeit t nou of e 1 of 2 sensors zou hebben, hij doet t toch ook met maar 1 sensor, zelfs die morons bij logitech moeten dat toch wel begrijpen? naja, succes drmee en ik hoop dat je idd een groothandelscontract met duracell hebt.>:)
Welkom in de wondere wereld der oplaadbare batterijen!

• Borry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:12

Borry

prutsen is mijn leven

Ik heb deze muis, gekocht bij Dynabyte FL.149,-.
Werkt perfekt,zitten twee penlights AA in, geen AAA.
Spaart energie door lampje uit te schakelen als je hem een paar sec niet gebruikt.Volgens boekkie kan hij drie maanden met een setje batterijen.

The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 11:19

PromWarMachine

Forsaken Archer

149? Zoiets heb ik er ook voor betaald, maar dan voor z'n broertje, de Logitech Cordless MouseMAN Optical, dit was bij Fascom Computers in Utrecht.

Dividend for Starters

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 21:45 schreef cryforhelp het volgende:
wat boeit t nou of e 1 of 2 sensors zou hebben, hij doet t toch ook met maar 1 sensor, zelfs die morons bij logitech moeten dat toch wel begrijpen? naja, succes drmee en ik hoop dat je idd een groothandelscontract met duracell hebt.>:) :9
Ik was vorige week bij mediamarkt in Rotterdam en toen vertelde een verkoper mij dat 2 sensors wel degelijk nut heeft, want hij had de muis met 1 sensor getest met oa half life, en toen had hij toch schokkerige muis, hij zei dat het waarscijnlijk beter zou zijn met 2 sensors. Ik nam aan dat hij gelijk had want hij had echt het draadloos toetsenbord en muis aan mij kunnen verkopen (die zwarte :9~ )

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024

koper137

uhhhhhh

die "zwarte" heb ik dus, maar een logitech met 2 ogen lijkt me niet echt nodig, 1 oog doet het super en hij moet toch alleen maar 2d kijken dus wat heb je aan 2 ogen

___________________________*

Pagina: 1