Er wordt ook wel veel in nederland gemaakt hoor, vanwege de wetgeving hier ; maximaal 4 jaar voor het repliceren van gecopyright materiaal, of je nou cds drukt of dat je partijen nep nikes verkoopt. De hoesjes werden (tot zover ik weet, een jaar geleden) gemaakt in een kleine drukkerij in nijmegen, daar is ook een grote parij in beslag genomen. Ik geloof dat de twilight organisatie uit 3 mensen bestaat, maar dan lijken me dat wel fulltime banen

Af en toe werd er iemand gepakt, het is zelfs geweest dat een grote dealer de ontwerpen voor een paar afleveringen maakten, omdat de normale maker een paar probleempjes met justitie had. Verder werden naar mijn weten de MTV Braun/Hit Explosion/Whatever cds geproduceerd en gemasterd door een normaal bedrijf in nederland, waarna de cds ergens in het ruhrgebied werden gedrukt, ook een legaal bedrijf geloof ik. Die gozers moeten het gewoon op veel akkoordjes gooien

De maker van Akira maakte de cds bij zichzelf thuis, en werd gepakt toen die de cds over de stoep naar zn auto sleurde. sukkel
maar hey, what do i know..