Toon posts:

TV out

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,
Ik heb een ASUS v3400 (uitmijn hoof) in iedergeval heeft deze TV out mogelijkheid. Hoe krijg ik deze functie ook onder linux redhat 7.1 aan de praat ?
alfast bedankt

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
Ik heb Voodoo's, TNT's en Geforce's aan werkend gezien, dus het kan vast wel. Wat voor chip is het precies? ('uitmijn hoof' weet ik niet wat voor chip er op een Asus v3400 zit nl).

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Leon
  • Laatst online: 01:38

Leon

Rise Of The Robots

De manier waarop je de vraag stelt bevalt me niet... :(

zo van:
"dit heb ik, dit is het probleem, en dit wil ik doen. Zoeken jullie het even voor me uit :?"

Heb je de search gebruikt (weet dat ik dit eigenlijk niet mag zeggen :? maar de vraagstelling bevalt me niet :))
Heb je al met google gezocht of zoiets?

edit:
wat voor decoder zou al wat meer helpen...

Eeuwige n00b

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Nou. kheb ook tv out... maar ik hoef alleen mijn tv ff op het tulpconnectertje te doen en tv aanzetten, maar mijn monitor zelf NIET aansluiten. dan doetie het bij mij na rebooten.

4015Wp west (Dordrecht)

• ajvdvegt
  • Laatst online: 15-08 12:40
Op dinsdag 04 december 2001 20:51 schreef fazer het volgende:
De manier waarop je de vraag stelt bevalt me niet... :(

zo van:
"dit heb ik, dit is het probleem, en dit wil ik doen. Zoeken jullie het even voor me uit :?"
Precies dit gevoel had ik ook. En ik weet zeker dat Google 'm een flink aantal nuttige links kan opleveren.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

SuperSjaak: Het is niet de bedoeling dat je hier je probleem neer gooit en vervolgens het maar lekker op laat lossen door anderen.

Waarschijnlijk is je topic absoluut niet zo bedoeld, maar zo komt het wel op meerdere mensen (mijzelf inclusief) over.
Zorg dat je zelf je wat verdiept in het probleem. Geef de stappen weer die je genomen hebt.
Wat zijn de foutmeldingen cq knelpunten. Je zal zien dat er dan heel anders gereageerd wordt.

Lees [topic=319439] eens door. Dat is hier namelijk van toepassing.

Om bovengenoemde reden gaat deze dan ook dicht.

Succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.