Canon Dv Camera en firewire

Pagina: 1
Acties:

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
ik heb van mijn oom een canon dm-mv400 geleend en wil mijn video's op de pc kunnen bewerken, nu wil ik alleen weten of ik gewoon een goedkoop firewire kaartje kan kopen, of dat het niet werkt met mijn camera, er zit wel een DV uitgang op.

Ik heb al gezocht op internet en GoT, maar kon hier niets concreets over vinden. Wel zag ik op de pagina van dynalink dat hun kaartjes compatible zijn met de dmv200...

http://www.dynalink.nl/general/1394comp_list.html

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Ja, dat kan, en als Dynalink ook nog zegt dat het werkt met die camera zit je helemaal safe lijkt mij.

Maar dit had je allemaal dmv de search kunnen vinden.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
Dat zeggen ze dus niet, en ook de search gaf geen antwoord... Gelukkig de amerikaanse site van canon wel.

Verwijderd

Ik heb die Camera ook, een MV 430. Heb een b-merk firewirekaart voor 80 piek, en alles werkt perfect!!!!!! Lekker bewerken, svcd-tjes branden, afspelen op me dvdspeler en klaar is kees

• flagnite
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Werkt prima hoor. Het enige wat je echt mist bij de El Cheapo firewire kaartjes is software. Je zult dus een los videobewerkingspakket en evt brandsoftware moeten aanschaffen.

Verwijderd

gewoon een normaal firewire kaartje halen...
zijn meestal zo rond de 100 piek

heb zelf een conceptronic firewire kaartje voor een panasonic dv cam
doet het prima hoor :)
Pagina: 1