Volcano II cooler en een XP1800+ ?

Pagina: 1
Acties:

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-08 22:27
Vraagje over een cooler. Gisteren een nieuwe mobo gekocht (asus A7V266-E) en een AMD XP 1800+ processor. Ik kreeg er gratis de Thermaltake Volcano II cooler bij. De verkoper zei dat dit een prima cooler is en ruim voldoende voor de processor.

Op het doosje staat UpTo 1,5 Ghz (4500 RPM), maar de verkoper zei dat de nieuwe processoren veel minder warmte produceren en dat deze cooler prima is. Kreeg er verder nog een tube stars-700 koelpasta bij.

Mijn vraag is: Is deze cooler goed genoeg voor deze processor? Of is er een betere cooler die ook niet te veel lawaai maakt? Ik heb weinig ervaring met dit soort dingen, dus advies welkom.

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Hij maakt idd een hoop lawaai

Ik zou een beter kopen.
Helemaal als je van plan bent te OCen.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Ja hoor wat de verkoper vertelde klopt helemaal is een perfect coolertje :)

Turn it off and on again.

Verwijderd

Je kunt het eerst ff aanzien en de koeler proberen, bevalt 'ie niet kan ik je deze aanraden: 5T208B1H3T SuperRock van Spire. Gebruikt m'n neef ook voor z'n XP1800+ en koelt goed met relatief weinig lawaai.

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Op dinsdag 04 december 2001 20:25 schreef Smokey_The_Bandit het volgende:
Ja hoor wat de verkoper vertelde klopt helemaal is een perfect coolertje :)
I second that :)

Verwijderd

Ik heb hem op mijn XP 1600+ gehad en vond het een bagger koeler. Hoop herrie, weinig koeling.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

ik heb een Zalman cnps 5000+ en ben daar zeer tevreden over. baal nu van de takkeherrie (in vergelijking met mun koeler) die mun voeding maakt.
Pagina: 1