[CS] Probleempje

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-11 22:44

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Sinds gisteren kan ik ineens niet meer connecten naar servers via het menu, wel via de console.

Zodra ik een server aanklik beweert Half-Life iets in de richting van "Je hebt CS niet geinstalleerd, dus kan je deze server niet joinen", terwijl ik wel degelijk in CS zit en het dus ook geinstalleerd heb :+

Ook bij het opzetten van een LAN-game kan ik alleen de HL-maps kiezen uit het rijtje, maar heb dan wel gewoon de CS-game :D

Verwijderd

vreemd.....

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-10 19:28
Op dinsdag 04 december 2001 20:22 schreef Rancor1984 het volgende:
Sinds gisteren kan ik ineens niet meer connecten naar servers via het menu, wel via de console.

Zodra ik een server aanklik beweert Half-Life iets in de richting van "Je hebt CS niet geinstalleerd, dus kan je deze server niet joinen", terwijl ik wel degelijk in CS zit en het dus ook geinstalleerd heb :+

Ook bij het opzetten van een LAN-game kan ik alleen de HL-maps kiezen uit het rijtje, maar heb dan wel gewoon de CS-game :D
Dan download je toch gamespy of allseeyingeye in game cs servers joinen zuigt toch :P

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
:Z

Vriendelijk bedankt voor jullie geweldige hulp.

Ik join ook bijna nooit in-game een server, maar ik heb wel een netwerk thuis, en ik speel regelmatig CS over het netwerk tegen vrienden ofzo, en het is nogal omslachtig om eerst een server met HL-map op te zetten en daarna naar de gewenste map over te schakelen. Ik wil dit gewoon zoals het hoort in het menuutje kunnen kiezen :/

Niemand een oplossing?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

AzzKickah

06-CENSORED

Check eens in je cstrike-map het filetje liblist.gam (openen in kladblok). Staan de DLL's daarin goed? Biets van een andere PC met CS wel goed geinstalleerd die file even en zet hem op die van jou. Kijk of dat werkt. Suc6!

[edit]
Je zou ook eens iets kunnen checken in listenserver.cfg en server.cfg

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
liblist.gam lijkt me wel goed te staan, ik heb er sowieso nooit wat aan verandert..

server.cfg en listenserver.cfg zijn gewoon standaard servervariabelen voor als je een server op zet. Helaas niets met maps ;(

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:46

AzzKickah

06-CENSORED

Op woensdag 05 december 2001 14:00 schreef Rancor1984 het volgende:
liblist.gam lijkt me wel goed te staan, ik heb er sowieso nooit wat aan verandert..

server.cfg en listenserver.cfg zijn gewoon standaard servervariabelen voor als je een server op zet. Helaas niets met maps ;(
Heb je niet ooit bots geinstalleerd gehad? Bots veranderen namelijk je liblist.gam wel degelijk! Check nou maar even de liblist.gam op de PC die naast je staat of zo... :D

Kom ff op MSN of zow

• R4NCOR

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Op woensdag 05 december 2001 14:05 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

Heb je niet ooit bots geinstalleerd gehad? Bots veranderen namelijk je liblist.gam wel degelijk! Check nou maar even de liblist.gam op de PC die naast je staat of zo... :D

Kom ff op MSN of zow
Met deze CS-install nog geen bots gehad neuh... wasigh.. nee ik kom niet op MSN :P Ik ga pitten ofzo :/
Pagina: 1