Misschien kan je ff een link plaatsen naar een site als het spel er 1 heeft, of naar de uitgever, zodat ik eventueel ff de demo (als die bestaat) kan downen of zo
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Nee, ik ken het nie! Het roelt denk ik ook nie als niemand het kent! zo jah, wie weet nog meer mensen die het spel niet kent!?
Ohnee!? Het roelt juist als niemand het heeft, ik wordt ziek van alle bekende spelletjes
. Ookal speel ik ze wel 
Ik ga ff schreenscot maken.
Ik ga ff schreenscot maken.
pffff, "KENNEN JULLIE HARDCORE RACER MEGA MAN BATMAN SHOOTER 5?" nee!? hij roelt echt hard, maar niemand mag hem want anders roelt ie niet meer
dunno
dat zeg ik niet, een spel kan wel leuk zijn. Ik zeg alleen dat hij wel leuk is. En dat niemant m kent is alleen een pluspunt.
Verwijderd
could you take that floppy-disk out of your ass please...Op woensdag 05 december 2001 14:15 schreef RoVe het volgende:
pffff, "KENNEN JULLIE HARDCORE RACER MEGA MAN BATMAN SHOOTER 5?" nee!? hij roelt echt hard, maar niemand mag hem want anders roelt ie niet meer
Dat maakt geen sens...Niet voor mij tenminste...Leg uit.
Hehehe, ROFLOp woensdag 05 december 2001 21:13 schreef BBQ-Man het volgende:
[..]
could you take that floppy-disk out of your ass please...
Nou ik vind Race 20 anders stukken beter
Maar Race 1, is en blijft de beste
Check die graphics
Check die graphics
check codename eagle, niet bekend, maar meesterlijke gameOp woensdag 05 december 2001 21:09 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
dat zeg ik niet, een spel kan wel leuk zijn. Ik zeg alleen dat hij wel leuk is. En dat niemant m kent is alleen een pluspunt.
check insane, niet bekend, maar een van de leukste multiplayer race-games.
Vond codename eagle anders echt een bagger spelOp donderdag 06 december 2001 21:52 schreef Bloodclot het volgende:
[..]
check codename eagle, niet bekend, maar meesterlijke game
check insane, niet bekend, maar een van de leukste multiplayer race-games.
sorry, ik heb level1 nooit uitgespeeld.
maar ik had het eigenlijk over het multiplayer gedeelte.
doe dat maar's met 16 personen + de nieuwste patches, en je bent een paar uurtjes zoet.
maar ik had het eigenlijk over het multiplayer gedeelte.
doe dat maar's met 16 personen + de nieuwste patches, en je bent een paar uurtjes zoet.
Op een Lan-party is er genoeg animo voor.Op donderdag 06 december 2001 22:00 schreef RPG_Fan het volgende:
leuk joh een multiplayer game die niemand kent en je dus alsnog in je eentje moet spele
en op internet zijn er ook altijd wel een paar.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()